inhethoekje
Active member
Dat is in Bosnie ook het geval, vandaar dat daar de huizen ook vaak niet afkomen want dan hoeft er geen belasting betaald worden.
Slim, als er daar weer een keer oorlog uitbreekt scheelt het munitie.
Dat is in Bosnie ook het geval, vandaar dat daar de huizen ook vaak niet afkomen want dan hoeft er geen belasting betaald worden.
Dat de overheid daar verrot is, weet ik. Dat is 1 grote Familie. Dat duurt nog decennia omdat te veranderen.Dat is zeker zo (beide delen van je opmerking). Voorbeeld: in Griekenland hebben ze nog stationschefs, loketten op elk lullig stationnetje waar paar x per dag een trein stopt en een overwegwachter die als enige taak heeft 2x per dag de spoorbomen open en dicht te doen. Bij ons komt daar geen mens aan te pas en is de arbeid die nodig is om een trein van A naar B te krijgen veel minder. Terwijl wij het drukste spoor van Europa hebben. Dat bedoel ik met effici?nter.
Het is een andere manier van leven.Ontzettend ineffici?nt. Enorme verspilling als een huis niet af is en veel meer financi?le handelingen nodig.
In heel veel landen is dat het geval.Dat is in Bosnie ook het geval, vandaar dat daar de huizen ook vaak niet afkomen want dan hoeft er geen belasting betaald worden.
Wat is er mis met hun benadering?
Dat is zeker zo (beide delen van je opmerking). Voorbeeld: in Griekenland hebben ze nog stationschefs, loketten op elk lullig stationnetje waar paar x per dag een trein stopt en een overwegwachter die als enige taak heeft 2x per dag de spoorbomen open en dicht te doen. Bij ons komt daar geen mens aan te pas en is de arbeid die nodig is om een trein van A naar B te krijgen veel minder. Terwijl wij het drukste spoor van Europa hebben. Dat bedoel ik met effici?nter.
Als dat in Nederland ook kon, had jij je huis ook niet afgebouwd.Het motiveert niet om je huis af te bouwen tot de laatste steen want pas op dat moment moet je gaan betalen.
Als dat in Nederland ook kon, had jij je huis ook niet afgebouwd.
Je bent dus gewoon een Griek.Dan had ik wel even gekeken hoe de regels een beetje opgerekt kunnen worden.
Definieer dat eens ?
Jij zou ook zoeken naar de mogelijkheden om zo goedkoop mogelijk een huis te bouwen en het liefst er nooit belasting over betalen.
Klopt , en dan is het dus aan de regering en de wet om te zorgen dat er netjes belasting betaald gaat worden.
Dus bv als het huis half af is dat je 60% betaald en bij 80% af dat je al het volle pond betaald. Dat motiveert dan wel om een huis af te bouwen en om als regering extra geld binnen te krijgen waar het land in feite dan recht op heeft.
Ja en wij zijn ook zo ontzettend tevreden met onze spoorwegen.
Klopt , en dan is het dus aan de regering en de wet om te zorgen dat er netjes belasting betaald gaat worden.
Dus bv als het huis half af is dat je 60% betaald en bij 80% af dat je al het volle pond betaald. Dat motiveert dan wel om een huis af te bouwen en om als regering extra geld binnen te krijgen waar het land in feite dan recht op heeft.
Erka, waarom weiger je het ontstaan van deze crisis niet te benoemen?