Volgens mij zijn er wel grotere aanslagen geweest, NPO.
Dan verdien je eigenlijk een. Nee ik doe het maar niet. Walgelijk.
Ik word hier echt witheet van zo'n opmerking. Hoe haal je het in je sneue hersens om zo je punt te maken?
En reken maar dat er mensen zijn die achter zo'n uitspraak staan.
Paleistijnen.
En de D?nermoorden.
Interessanter vind ik of ze die filipino's daadwerkelijke aan hun zijde weten te krijgen. Dan zijn ze al een heel eind wat die zee betreft.
Vietnam serieus nemen, ik denk het wel. Dat is ze al een keer behoorlijk tegen gevallen, al had Vietnam er toen net een paar oorlogen opzitten en waren dus ervaren. Daar zijn ondertussen ook al een paar generaties overheen gegaan, maar de Chinezen hebben helemaal geen ervaring dus tsja.
Behalve als de Nijmeegse vierdaagse daar langskomt. Dan heb je ook een heel mooi doelwit.Je kan maar beter gewoon in je dorp blijven.
Als je loopt te klieren in iemands territorium betwijfel ik hoe serieus je die neemt.
Je kan maar beter gewoon in je dorp blijven.
Dat zou mogelijk kunnen zijn. Mocht dat zo zijn dan kan Frauke Petry zich even diep schamen. Dat moet ze sowieso wel voor haar uitspraak dat het "Merkels doden zijn."
Hoe gevoelloos kan je zijn?
Verder blijf ik gewoon in mijn appartement en laat alles thuisbezorgen.
Het ergste vind ik nog altijd dat dit soort uitspraken vaak vlak na een aanslag worden gedaan. Alsof men er op heeft zitten te wachten.