Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Dan verdien je eigenlijk een. Nee ik doe het maar niet. Walgelijk.

Ik word hier echt witheet van zo'n opmerking. Hoe haal je het in je sneue hersens om zo je punt te maken?
En reken maar dat er mensen zijn die achter zo'n uitspraak staan.

U.G.

Well-known member
Interessanter vind ik of ze die filipino's daadwerkelijke aan hun zijde weten te krijgen. Dan zijn ze al een heel eind wat die zee betreft.
Vietnam serieus nemen, ik denk het wel. Dat is ze al een keer behoorlijk tegen gevallen, al had Vietnam er toen net een paar oorlogen opzitten en waren dus ervaren. Daar zijn ondertussen ook al een paar generaties overheen gegaan, maar de Chinezen hebben helemaal geen ervaring dus tsja.

Als je loopt te klieren in iemands territorium betwijfel ik hoe serieus je die neemt.

De Wolf

Well-known member
Ik ben een aantal jaar geleden een keer op de kerstmarkt van Centro geweest. Niet aan te raden omdat het daar net een station in India was. Een ideaal doelwit dus, zeker ook wanneer er paniek uitbreekt.

Ska P 187

Well-known member
Als je loopt te klieren in iemands territorium betwijfel ik hoe serieus je die neemt.

Beetje uitproberen duidt op serieus nemen, anders wals je er toch gewoon overheen? Wat uiteindelijk ook wel zou gebeuren, maar tegen wat voor prijs.

zwammy

Well-known member
Een vluchteling die via de Balkanroute aan is komen lopen en in Tempelhof zat. Dit gaat niet goed uitpakken voor Merkel schat ik zo.

Max

Administrator
Forumleiding
Tempelhof, heel vaak langsgelopen.

Verder blijf ik gewoon in mijn appartement en laat alles thuisbezorgen.

Batigoal

Well-known member
Dat zou mogelijk kunnen zijn. Mocht dat zo zijn dan kan Frauke Petry zich even diep schamen. Dat moet ze sowieso wel voor haar uitspraak dat het "Merkels doden zijn."
Hoe gevoelloos kan je zijn?

Het ergste vind ik nog altijd dat dit soort uitspraken vaak vlak na een aanslag worden gedaan. Alsof men er op heeft zitten te wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan