Hoelang gaan we elkaar nou aan het lijntje houden? Beide partijen moeten eigenlijk niet zoveel van elkaar hebben.
Hij heeft grotendeels wel gelijk. Hij heeft alleen niet in de gaten dat ze het er zelf naar maken geloof ik.Turkse minister van BuZa heeft felle kritiek geuit op Europa/EU: zij zijn anti-Turks. Europa zou de nasleep van de coup gebruiken 'om hun echte gevoelens te tonen: islamofobie en anti-Turkse sentimenten'....
Ik zou er als Europa zijnde niet eens meer mee in gesprek gaan. Ze zoeken het maar uit...
Islamofobie???Hij heeft grotendeels wel gelijk. Hij heeft alleen niet in de gaten dat ze het er zelf naar maken geloof ik.
Volgens Erdogan was de piloot die het Russische vliegtuig neerschoot een aanhanger van Gulen.
Dinsdag meer van dit soort nieuws.
Volgens Erdogan was de piloot die het Russische vliegtuig neerschoot een aanhanger van Gulen.
Dinsdag meer van dit soort nieuws.
Dan ontmoeten de twee dikke vrinden elkaarWaarom dinsdag??
Yep.Die piloot waar ze daarna met zijn allen op dansten maar dit toch netjes uit de MSM werd gehouden?
Erdogan en Putin bedoel je?Dan ontmoeten de twee dikke vrinden elkaar
Erdogan en Putin bedoel je?
Zit jij tegenwoordig bij de Bilderbergconferenties of zo?
Ah, je leest mijn site dus ook.En mag je ook al aanschuiven bij de Bohemian Grove?
Dat mag niet volgens de Japanse wet.De keizer treedt af, da?s toch allang bekend.