Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Het is nogal een schimmige manier om het woord amok te gebruiken ipv een aanslag wat het natuurlijk wel was. Je zegt ook niet dat er iemand amok maakte door met zijn vrachtwagen over een promenade te rijden.

Maar wat is precies een aanslag ? Als zo'n idioot met een bijl rond loopt te zwaaien denk ik niet gelijk aan een aanslag. Bij een aanslag denk ik aan Bataclan en Nice om maar eens een paar voorbeelden te geven.

Hoe ik dit dan wel wil noemen weet ik eigenlijk niet.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben persoonlijk nooit zo van de complottheori?n maar als ik zo links en rechts lees over wat er in Turkije gebeurt dan begin ik toch wel een beetje te twijfelen. We kunnen iig concluderen dat Erdogan er alleen maar van profiteert.

Zelfs een voorstander van Erdogan viel het op dat het hele Tahrir-plein door slechts 20 soldaten werd bewaakt. Maar gezien het feit dat ze in de dagen direct na de 'couppoging' duizenden G?len-aanhangers weten te vinden lijkt me dat de regering op z'n minst de geringste aanleiding of excuus zocht om die lui op te pakken.
 

zwammy

Well-known member

:duim:

Maar wat is precies een aanslag ? Als zo'n idioot met een bijl rond loopt te zwaaien denk ik niet gelijk aan een aanslag. Bij een aanslag denk ik aan Bataclan en Nice om maar eens een paar voorbeelden te geven.

Hoe ik dit dan wel wil noemen weet ik eigenlijk niet.

Weet ik niet, amok is meer zo iets als er 5 luidruchtige jongeren in een trein zitten die een ruit breken.
 

Fenerium

Member
Haha echt h?. helicopterpiloten die nergens vanaf wisten. Militairen die zich gelijk opgeven en binnen 2 dagen 12.000 verdachte personen aangehouden.

Dat er zoveel mensen zijn gestorven voor een theatervoorstelling van die megalomaan. Ook nog eens de oproep om de straten op te gaan. In Turkije werden de minaretten waar normaal gesproken wordt opgeroepen tot het gebed misbruikt voor deze poppenkast.

Dat land mag zo ver de stront in zakken dat er geen daglicht meer bijkomt, dieper kan je dan niet zinken.
 

DeMaster

Active member
Frankrijk en Duitsland, waar ze het nodig vinden om mensen met bijlen en messen er te slaan/steken.

Terug naar hun eigen land, stelletje idioten. 4 vrouwen neersteken in Frankrijk omdat ze volgens die idioot te weinig kleding aanhadden.
 

Ska P 187

Well-known member
Over het algemeen stond de wieg in Europa. Beetje lullig in ze dan naar Syri? ofzo te sturen. Alsof ze daar al niet genoeg last van ons uitschot hebben.
 

zwammy

Well-known member
Wat is hun eigen land?

In ieder geval een land waar vrouwen niet te luchtig gekleed rondlopen lijkt me.

@Fenerium, het lijkt me echt kut voor jou om aangekeken te worden op je turk zijn door mensen die niet inzien dat er genoeg Turken zijn die wel verstandig genoeg zijn om de poppenkast te doorzien daar. Ik ben zo blij dat ik al in Istanbul geweest ben, zou er echt van balen als ik niet had kunnen beleven in de goede tijd.
 

Fenerium

Member
Istanbul is ook een hele grote stad, zonder iemand met ervaring zou ik er ook niet meer heengaan. Ze bedonderen je gewoon waar je bijstaat. Desondanks dat ik Turk ben spreek ik de taal heel belabberd dus weten taxichauffeurs gelijk dat ik uit Europa kom. Heb me werkelijk waar scheel betaald aan taxiritjes. Ik mocht een nachtclub niet binnen omdat ik er intimiderend uit zou zien, ze hadden al veel gezeik gehad en de vrouwen voelden zich onveilig. Ik zei dat ik uit Europa kwam, alsof dat niet te horen was. Mooie stad dat zeker, helaas zijn bepaalde mensen daar verrot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben de Amsterdamse taxi gewend, dus dan zijn je verwachtingen van taxi chauffeurs erg laag. Duurste rit je ooit was een rondje om de kerk voor omgerekend 20 euro in Praag. Zeer onbetrouwbare knakker die ons in een louche tent wilde droppen een paar honderd meter verderop waar we eigenlijk niet heen wilde en ook niet daarbinnen zijn gegaan, maar we maakte er nog een heel rondje van. Verder hebben we in Kiev standaard een tientje per rit betaald waar de normale prijzen voor locals ook heel veel lager liggen. Op vakantie maak ik mij er nooit zo heel erg druk over zolang het binnen de perken blijft. In Amsterdam gebeuren er gekkere praktijken. Honderden euro's aan toeristen berekenen voor een ritje Schiphol - Amsterdam waar 25 euro al veel is.
 

Fenerium

Member
Mijn hotel was ook geen pretje, eerst wilde ik een hotel boeken wat niet eens bestond. Ben daar net op tijd voor gewaarschuwd, waren fake foto's.

Als je elke avond uitdagend geklede blonde Russische en Oekra?ense vrouwen in en uit ziet lopen dan weet je wat er allemaal gaande is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Amsterdam schijnt ook een feest te zijn qua hotels.

Klinkt iig als een interessante tent met die dames.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan