Buitenlands nieuws

Mario

Well-known member
Forumleiding

zwammy

Well-known member
In Frankrijk zijn ze maar weer een keer aan het protesteren en aan het tellen. Mooi land, jammer van de mensen die er wonen.

JMD

Well-known member
Zoals mijn aardrijkskunde leraar (had een huisje in Frankrijk) altijd zei: voor Fransen is een dag niet geprotesteerd een dag niet geleefd...

JMD

Well-known member
Piloot voorkomt terroristische aanslag.

Samen met puur toeval meereizende piloten in burger.

Dat had heel anders af kunnen lopen...

zwammy

Well-known member
Samen met puur toeval meereizende piloten in burger.

Dat had heel anders af kunnen lopen...

Saskia Kuit van PRO vind het vooral vervelend dat dit naar incident meer aandacht krijgt dan de genocide waar de palestijnen me te maken krijgen. Het is ook wel wat om een poging tot het laten neerstorten van een vliegtuig en ondertussen alla akbar te roepen te benoemen als incident

Mario

Well-known member
Forumleiding
De piloot die werd aangevallen en.de cockpitdeur nog openkreeg kwam uit India. De passagier die de co-piloot wegtrok en het vliegtuig omhoog trok was een loodgieter. Hij had op tv wel eens gezien hoe dat moest. De piloot kreeg medische hulp van een tandarts die aan boord was. Van de 2 aanwezige extra piloten was er één in shock, de tweede heeft het vliegtuig weten te landen met een defecte staart (beschadigd na de duikvlucht van 5000 meter)

Wat een verhaal, binnenkort waarschijnlijk een film.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
De piloot die werd aangevallen en.de cockpitdeur nog openkreeg kwam uit India. De passagier die de co-piloot wegtrok en het vliegtuig omhoog trok was een loodgieter. De piloot kreeg medische hulp van een tandarts die aan boord was.

Wat een verhaal, binnenkort waarschijnlijk een film.
En ik las dat de twee piloten die de besturing overnamen uit Oekraïne en Rusland komen? Weet niet of allemaal waar is, maar dit heeft wel alle ingrediënten voor een spannende film met een feelgood-einde!

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Saskia Kuit van PRO vind het vooral vervelend dat dit naar incident meer aandacht krijgt dan de genocide waar de palestijnen me te maken krijgen. Het is ook wel wat om een poging tot het laten neerstorten van een vliegtuig en ondertussen alla akbar te roepen te benoemen als incident
Als PRO ooit de grootste in de Tweede Kamer wordt dan kunnen alle Joden/Israëliërs maar beter Nederland verlaten als je zo die reacties leest van PRO-politici...

Bovenaan