Buitenlands nieuws

Ska P 187

Well-known member
Dat laatste met name is triest en waarschijnlijk ook de oorzaak. Er zijn gewoon een paar goedkope prutsers bezig geweest, wedden?
 

Pascallovic

Well-known member
Meer dat er toch wel heel veel ergere dingen gebeuren qua menselijk leed en waar je bij inzamelingsacties nog geen fractie van dit bedrag bijeen krijgt. Nu fikt er een iconisch gebouw af zonder directe slachtoffers en daar is binnen 4 dagen een miljard voor ingezameld voor herbouwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is hun eigen geld. Ze mogen toch zelf weten of ze dat aan zielige kindjes in Afrika geven of de Notre Dame?
 

Pascallovic

Well-known member
Het is hun eigen geld. Ze mogen toch zelf weten of ze dat aan zielige kindjes in Afrika geven of de Notre Dame?
Of je het aan zielige kindjes in Afrika zou moeten geven wil ik niet zeggen. Ik denk eerder aan natuurrampen waar mensen alles kwijtraken door een tsunami, orkaan, overstroming, aardbeving, etc. Dat vind ik schrijnender dan een iconisch gebouw in een willekeurige stad. Maar het is inderdaad hun eigen geld, dus ze moeten het vooral zelf weten.
 

stc

Well-known member
Sri Lanka is/was ook veilig. Zeker na de afloop van de oorlog in 2009. Deze aanslag lijkt tegen Christenen en toeristen te zijn.
 
Bovenaan