SanMark.
Well-known member
Eigenlijk best wel treurig dat er in no-time 1 miljard binnen is gekomen voor de restauratie.
Waarom, vraag ik even naar de bekende weg.
Eigenlijk best wel treurig dat er in no-time 1 miljard binnen is gekomen voor de restauratie.
Waarom, vraag ik even naar de bekende weg.
Dat klopt, maar dat maakt het niet minder treurig. Eerder het tegenovergestelde.Het is hun eigen geld. Ze mogen toch zelf weten of ze dat aan zielige kindjes in Afrika geven of de Notre Dame?
Of je het aan zielige kindjes in Afrika zou moeten geven wil ik niet zeggen. Ik denk eerder aan natuurrampen waar mensen alles kwijtraken door een tsunami, orkaan, overstroming, aardbeving, etc. Dat vind ik schrijnender dan een iconisch gebouw in een willekeurige stad. Maar het is inderdaad hun eigen geld, dus ze moeten het vooral zelf weten.Het is hun eigen geld. Ze mogen toch zelf weten of ze dat aan zielige kindjes in Afrika geven of de Notre Dame?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3475414/veel-doden-na-explosies-bij-kerken-en-hotels-sri-lanka
Heftige, geco?rdineerde aanslag zeg. Dacht Sri Lanka toch wel relatief veilig was.:werder: