Die wilde goedkoop vliegen en was te gierig om te betalen voor de optie om je eigen stoel te kunnen kiezen. Wat dat betreft heeft ie meer gemeen met de blanke overheerser dan hijzelf wil toegeven. Wel jammer dat het racistische en facistische systeem van de vliegtuigmaatschappij hem de middenstoel geeft, terwijl de blanke overheerser die ook niet betaald heeft wel een fatsoenlijke plek krijgt.Elementary: nooit de middenstoel in een vliegtuig nemen.
Echt om zulke figuren als Simons en aapie nog wat zou je een hekel aan negers krijgen.
Mooi ook dat ze totaal niet doorhebben dat ze met dit soort gedachten (laat staan de totale column) z?lf aan het discrimineren zijn. En niet zo'n beetje ook zeg.
Dat is uitgesloten. Discrimineren is louter voorbehouden aan mensen met een wit gelaat, blauwe ogen en een puntige neus.
Bahbah
Zometeen in de trein maar eens kijken of er nog wat te koloniseren valt met mijn witte puntneus.
Slavernij is ook een hobby die alleen k?n hebben plaatsgevonden indien de 'dader' blank is het slachtoffer zwart. Al andere slavernij k?n niet hebben plaatsgevonden. Een lijfeigene is daar uiteraard al helemaal niet mee te vergelijken.
Dat ben je al snel als Sunny Bergman aan de andere kant zit.Ik zal wel een stereotype witte (ook nog blauwogige) man zijn, maar ik ben het toch heel vaak eens met wat Maassen hier zegt.
Het overkomt hem gewoon voor een tweede keer. Een vliegreis ervoor deed een Amerikaan hetzelfde.Super goed stuk dit. Ik vind hier verder niks van.
Het is algemeen bekend dat ze dik en vadsig zijn, dus een beetje onzinnig om dat opwitte superioriteit te gooien.Hij heeft wel gelijk. Amerikanen nemen altijd meer ruimte in.