Buitenlands nieuws

erka

Well-known member
"Big One" in Alaska. Zware aardbeving dus, epicentrum bij de grootste stad Anchorage. Zeer veel schade.
 

erka

Well-known member
Over een tijdje weer een deel van Oekra?ne annexeren.

Zee van Azov heeft ie nu geblokkeerd. En daarmee is de belangrijke industrie en marinestad Mariupol geblokkeerd. Die tot nu toe nog in handen is van Oekraine maar vaak aangevallen is door de Russische opstandelingen. Dan weet je het wel.
 

ALenstra

Well-known member
De gilets jaunes oftewel de gele hesjes komen er aan. Ze protesteren tegen hoge benzine- en voedselprijzen. Ze zijn niet vies van wat geweld.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die mongolen krijg je hier ook al, gelijk afschieten die klagers om het klagen.
Overigens zijn ze er in Frankrijk al achter gekomen dat er vooral radicalen achter zitten die dit gebruiken om los te kunnen gaan.
 

JFK

Well-known member
Die mongolen krijg je hier ook al, gelijk afschieten die klagers om het klagen.

Ritueel verbranden die hap.
Hun directe families opjagen, vastzetten en later vierendelen.

Een van die demonstranten zei in het Journaal dat de hele Tweede Kamer naar huis moest. De gewone man moest daar maar eens gaan zitten.
Toen ik dat hoorde werd ik heel agressief. Onverdoofd slachten die fucking losers!
 

Eef de Kip

Well-known member
Het zijn ook stuk voor stuk volslagen kansloze rukkers die werkelijk geen ene fuck toegevoegde waarde heeft. Ik denk oprecht wat de wereld er slechter van wordt op het moment dat dat vullis er niet meer zou zijn, helemaal niets.
Gewoon met een Leopard II erover heen, ff heen en weer en de boel schoon spuiten.
 

SanMark.

Well-known member
Het zijn ook stuk voor stuk volslagen kansloze rukkers die werkelijk geen ene fuck toegevoegde waarde heeft. Ik denk oprecht wat de wereld er slechter van wordt op het moment dat dat vullis er niet meer zou zijn, helemaal niets.
Gewoon met een Leopard II erover heen, ff heen en weer en de boel schoon spuiten.

Nu zul je Abu wel over je heen krijgen met zulke teksten.
 

gevegt

Well-known member
Voor de zekerheid heb ik het nog even nagekeken, maar gevegt heeft gewoon een oranje hesje in de auto liggen.
 
Bovenaan