Buitenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Besluit over zomertijd wel of niet houden uitgesteld tot 2021. Het was toch complexer dan dat men dacht.

Deze krachtige lobby heeft dan een keer niet gewerkt. Genoeg tijd om tot bezinning te komen.
 

JMD

Well-known member
Deze krachtige lobby heeft dan een keer niet gewerkt. Genoeg tijd om tot bezinning te komen.
Precies. Alhoewel ik wel denk dat het goed is om over zoiets een keer goed na te denken, maar dan zonder lobby van schreeuwende mutsen die klagen 'maandenlang' er last van te hebben, maar wel vrolijk op vakantie gaan naar Madeira, Cura?ao of Amerika en dan veel meer tijdsverschil hebben.

Als het ineens overgaan van zomer- naar wintertijd een gevaar oplevert in de avondspits (want: ineens donker), vraag ik me af waarom we dan niet meer teruggaan naar de klokwissel eind september ipv eind oktober. Dat was tot iets van 1996 zo in Nederland.
 

zwammy

Well-known member
Dat gaat gezellig worden bij de Mexicaanse grens. Verwacht dat die Hondurezen de volgende keer eerst de boot naar Afrika pakken voordat ze hun wandelclub beginnen.
 

zwammy

Well-known member
Er mag met scherp geschoten worden bij de grens van Mexico. Dat zijn geen halve maatregelen van Trump.
 
Bovenaan