Ies natuur.https://www.ad.nl/buitenland/leeuwen-verscheuren-jager-die-hen-wilde-doden~a9fbc9ad/
Gevalletje,boontje komt om zijn loontje
In Nederland zouden die leeuwen vervolgd worden.
1860 M?nchen? Die spelen voorlopig even geen Bundesliga.
JMD met een wapen, daar moet je niet aan beginnen.Het idee om leraren te bewapenen is zo geniaal dat zelfs ik er nog nooit aan heb gedacht.
Als dat 30 jaar geleden hier was ingevoerd waren die vergaderingen met ze niet alleen leuker geweest, maar ook een stuk korter.
JMD met een wapen, daar moet je niet aan beginnen.
Hoe weet jij dat?? Misschien ben ik wel lid van een schietvereniging.JMD met een wapen, daar moet je niet aan beginnen.
Ik ben wiskundedocent, hetgeen jij hier schetst zijn natuurkundige berekeningen. Die zou ik nooit maken.JMD is een wiskunde leraar. Die gaat eerst ellenlange berekeningen maken hoe hij zijn pistool moet richten om de kogel in de juiste baan te krijgen om zijn opponent dodelijk te treffen.
Kansloos derhalve.
Ik ben wiskundedocent, hetgeen jij hier schetst zijn natuurkundige berekeningen. Die zou ik nooit maken.
Een wiskundedocent gaat de kans berekenen waar hij een schutter moet raken om zelf de grootste kans van overleven te hebben...
Nee.Je duikt dan dus weg.
Het idee om leraren te bewapenen is zo geniaal dat zelfs ik er nog nooit aan heb gedacht.
Als dat 30 jaar geleden hier was ingevoerd waren die vergaderingen met ze niet alleen leuker geweest, maar ook een stuk korter.
Jep. Bij sommige collega's zouden er weinig leerlingen overblijven. Dat zijn dezelfde collega's die per week er 10 leerlingen uitsturen. Ik denk dat als ik terug moet tellen naar de laatste 10 lln die ik eruit gestuurd heb ik minstens terug moet tellen tot 2013 ofzo.Ik heb de lerarenopleiding gedaan, het leraarschap was niet echt mijn ding trouwens. Maar ik heb genoeg leraren gezien die als ze een wapen zouden hebben iets zouden doen aan de te volle klassen zeg maar.
Jep. Bij sommige collega's zouden er weinig leerlingen overblijven. Dat zijn dezelfde collega's die per week er 10 leerlingen uitsturen. Ik denk dat als ik terug moet tellen naar de laatste 10 lln die ik eruit gestuurd heb ik minstens terug moet tellen tot 2013 ofzo.