Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
Beetje cynisch maar wel leuk.

do 30 jul 2015, 13:10

Watersnoodmuseum onder water gelopen

Het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk is donderdagochtend onder water gelopen.

Een windhoos en overvloedige regenval zijn de boosdoeners, schrijft de Provinciale Zeeuwse Courant.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
11011774_1182770748402995_3466441003742306403_n.jpg


Het lijkt me niet eens een fake dingetje
 

Fabian

Active member
Onder het kopje bizar, maar ook compleet gestoord hoort ook stomdronken achter het stuur gaan zitten met acht kinderen in de auto.

Een 31-jarige vrouw uit Almere presteerde het.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Allemaal eigen kinderen? Dan heeft ze er iig nog een paar voor de breek zullen we maar zeggen. Wat een wereld...
 

Fabian

Active member
Allemaal eigen kinderen? Dan heeft ze er iig nog een paar voor de breek zullen we maar zeggen. Wat een wereld...

Dat was niet duidelijk, maar ik ben bang dat het niet allemaal haar eigen kinderen waren.

Hoe dan ook... compleet van de pot gerukt.
 

Fabian

Active member
Hier het bericht:

Stomdronken vrouw met 8 kinderen de weg op
Door: redactie
30-7-15 - 10:54 bron: ANP

De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag in Almere een stomdronken vrouw van de weg gehaald. Zij vervoerde op dat moment acht kinderen in haar auto. De 31-jarige inwoonster van Almere was zo onder invloed dat het afnemen van een blaasproef tot zes keer toe mislukte. Ze is aangehouden en zit nog vast.

De kinderen zijn midden in de nacht elders ondergebracht. Of ze allemaal uit ??n gezin komen of uit meerdere, is nog onduidelijk. ,,Onze eerste zorg was dat ze onderdak kregen'', zegt een woordvoerder van de politie. Ook is onbekend wat de vrouw heeft bewogen om zo laat en in zo'n beschonken toestand met het kroost in de auto te stappen. ,,Als ze ontwaakt, zal ze worden gehoord.''

De politie werd rond 00.30 uur gebeld dat een auto slingerend over de Spectrumdreef in Almere reed. Agenten zagen de auto even later rijden in de Terracottastraat waar de vrouw tot stoppen werd gemaand. Vijf keer werd ter plekke geprobeerd een blaasproef af te nemen, maar de vrouw was zo onder invloed dat ze daarin niet slaagde. Een laatste poging op het politiebureau mislukte ook, waarop ze in de cel is gezet.

www.ad.nl
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laat haar maar gerust eventjes zitten. Kan voor de kinderen geen kwaad.

Onverantwoord om kinderen te nemen als je in Almere woont, laat staan potentieel acht kinderen.
 

Pascallovic

Well-known member
Een bekende van justitie met meer dan 60 feiten, waarom zit zo'n man niet achter slot en grendel vraag je je af.:(
 

Ska P 187

Well-known member
Ik vraag me af op basis waarvan er soms zo laag gestraft wordt? Bevolking lijkt niet achter zo'n lage strafmaat te staan.
Ik weet ook wel dat je van de gevangenis niet beter wordt, maar zodra er sprake is van geweld en zedendelicten mag het van mij, zeker bij herhaling, wel een heel stuk harder.
Hoe komt het dat het wetboek, ik neem aan dat dat is waar de rechters hun straffen op baseren, zo soft is geworden?
 

leo1949

Well-known member
Nederland is door de Eu al op de vingers getikt om dat we hier echte levenslange gevangenisstraffen kennen en hebben.
Rij overal in Europa eens 10 kilometer te hard en kijk waar je het strengst gestraft wordt.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nederland is door de Eu al op de vingers getikt om dat we hier echte levenslange gevangenisstraffen kennen en hebben.
Rij overal in Europa eens 10 kilometer te hard en kijk waar je het strengst gestraft wordt.

Zullen we het even over echte misdaden hebben...?
 

leo1949

Well-known member
Ja als straffen waar je levenslang voor krijgt geen echte misdaden zijn ja dan moeten we nog strenger gaan straffen.
 

zwammy

Well-known member
Dat is geen straffen dat is spekken.

Het nieuwe kantoor van de cjib kostte niet voor niets 1,7 miljoen euro

Het is vooral lekker lastenverzwaringen bij elkaar harken: alleen al aan administratiekosten (? 7 euro per bekeuring) is op de A4 in twee maanden tijd 2.182.852 euro verdiend. Op het totaal aantal van 3.757.525 boetes in de eerste vier maanden van 2013 is dat bedrag zelfs 26.302.675 euro. Nog meer cijfers? Gedeeld door het aantal uren wat er in die vier maanden zit, worden er PER UUR bijna 1305 boetes uitgeschreven. Dat zijn er 22 per minuut. Iedere dag. De hele dag. Ergens in Friesland staat een CJIB-gebouw keihard KATSJING te doen.

Heeft niets met straffen te maken Leo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan