Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Als ik bij de supermarkt kom en ik heb bier eronder staan dan zeg ik er staat een kratje bier onder de kar. Zo moeilijk is dat niet.


Vreemd, het is volgens mij de regel dat je een flesje op de band zet waar ze dan een sticker op doen van ''betaald''.
 

inhethoekje

Active member
Overigens scannen wij altijd , en dat is zwaar ruk bij Alfa traytjes,de tray heeft geen code dus bij 3 traytjes sta je 36 keer te bliepen, en dan moet je goed opletten of je er geen te veel of te weinig scant.

Irritant:

Die messenactie heeft ervoor gezorgd dat als je scant nu vaker wordt gecontroleerd, het bleek dat mensen gingen scannen zodat ze die messen konden jatten, die kan je nl niet scannen en moet je apart afrekenen, dus nemen veel mensen de gok dat ze niet worden gecheckt, en dat voor 4,99.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Overigens kan een kassameisje middels een spiegel zien wat je onder je wagen hebt staan, heb regelmatig gehad dat ik nog boodschappen op de band aan het zetten was en ze aan me vroeg of ik alvast een flesje aan wilde geven.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat hele zelf scannen vraagt ook om diefstal. Je kunt altijd nog de 'oh, sorry, ik doe dit nooit' kaart uitspelen mochten ze je pakken. Mijn buurjongen werkt bij de Plus hier, waar ze dat systeem hebben. Hij haat het, het levert vooral veel ellende op.
 

inhethoekje

Active member
Laatst op een verjaardag vertelde een dame die tegenwoordig bij justitie werkt dat zij op die manier vrijwel nooit voor haar kratten bier betaalde. Met het inleveren van de lege flesjes verdiende ze zelfs aan bier drinken. De reden dat ze dat tegenwoordig wel doet was dat ze geen zin had dat het ooit bij de werkgever terecht zou komen. Als vrouw is dat denk ik ook wel makkelijker. Een supermarkt zal eerder aannemen dat het per ongeluk is gegaan van een jonge dame dan van een jongen.


Als je krat bier niet is aangeslagen staat de code van het krat volgens mij nog ''open''en krijgen ze een melding bij het inleveren.
 

inhethoekje

Active member
Dat hele zelf scannen vraagt ook om diefstal. Je kunt altijd nog de 'oh, sorry, ik doe dit nooit' kaart uitspelen mochten ze je pakken. Mijn buurjongen werkt bij de Plus hier, waar ze dat systeem hebben. Hij haat het, het levert vooral veel ellende op.

Als je hier iets vergeet dan doen ze niet moeilijk, nadeel is alleen dat ze je kaart voor 2 weken op controleren zetten, dus ben je 2 weken lang de sjaak met een volledige controle.

En dat is bij een volle kar waar je alles al in je tas hebt zitten uitermate klote.
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Bij de supermarkten hier in de buurt tikken ze een bepaalde code in per merk om een krat aan te slaan. Hoeven ze niks voor te scannen.
 

inhethoekje

Active member
Scannen is ideaal op zaterdag, maar je moet goed met je partner afspreken dat je een scanner in je klauwen hebt, die van mij vergeet dat regelmatig en pleurt van alles in de wagen en ik mag het er steeds weer uit halen om het te scannen.
Ze komt er meestal pas achter als ik naar de scanautomaat loop ipv de kassa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan