Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Hoorde vanochtend op de radio de lijst met namen en wist dat het hierover zou gaan op DVK...

Zwammy, dank voor dat briljante lijstje...

Nu nog even een site vinden waar je kan reageren op het nieuwsbericht over de idiote namen en dat dan mensen reageren dat het belachelijke namen zijn en dat de ouders dan gaan reageren en er een heuse internetbitchfight ontstaat... :)


Ik heb medelijden met de kinderen met de lastige namen als die hun namen moeten leren spellen en ook medelijden met hun leraren van later. Ik mag toch hopen dat ik geen
?Cyproxsius (jongen)
?Clay?Jahvanslyio (jongen)
?Ifeadikachukwu (jongen)
?Djiencionnairo (jongen)
?Q?sheiayner (jongen)
?Elgftheria (meisje)
?Marjo-lae?neiy (meisje)
?Nnarbys-Lenay (meisje)
?X?Je?neysh?-Tre?ngelys (meisje)
?Zikoranaudodimma (meisje)

in mijn klas krijg.
 

Keyser S?ze

New member
Godallemachtig, nou ben ik niet van de betutteling maar ik zou het prima vinden als er een commissie zou komen die dit soort namen beoordeelt, dat kan toch niet?

Dat lijkt mij een goed idee. Beter nog is om voor de geboorte de naam al te laten registreren bij de commissie en als de commissie het dan niks vindt het betreffende kind te laten aborteren.

Aborteren had trouwens ook bij deze ouders moeten gebeuren maar daar zal het wel te laat voor zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Dat lijkt mij een goed idee. Beter nog is om voor de geboorte de naam al te laten registreren bij de commissie en als de commissie het dan niks vindt het betreffende kind te laten aborteren.

Aborteren had trouwens ook bij deze ouders moeten gebeuren maar daar zal het wel te laat voor zijn.

Hopelijk bedoel je adopteren.
 

Shayman

New member
Er staat natuurlijk weer genoeg onzin tussen maar ik zie ook redelijk normale namen wanneer de ouders uit een ander land komen. Mallackiahntgelly kan in het Welsh best wel worden uitgesproken als Mary en Victor-Włodzimierz zijn als 2 losse namen in elk geval niet bijzonder in het Pools, dat laatste deel is zelfs de gewone naam van Wlody (Smolarek).
 

Ska P 187

Well-known member
En dat dan aan je kids geven zodat ze alvast kunnen oefenen voor het echte werk. Goede voorlichting hoor!
 

erka

Well-known member
Ik ga er niet over maar als ik erover ging bij de gemeente zou ik de naam Isis weigeren als iemand zich komt inschrijven daarmee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan