Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ben je eigenlijk iemand die nog naar de stembus gaat zwammy of doe je daar niet (meer) aan?
 

zwammy

Well-known member
Wat heeft dit met het kabinet te maken ?

Alles wat de gemeenten doen is terug te leggen naar het kabinet. Zoals ook in het verhaal staat dat Plasterk de wet kon veranderen om het gegraai tegen te houden. Maar omdat den Haag de prioriteiten verkeerd legt, legt dat druk bij de gemeenten op dus kosten aan de burger. Zo lastig lijkt me dat niet.

Ben je eigenlijk iemand die nog naar de stembus gaat zwammy of doe je daar niet (meer) aan?

Altijd, een recht wat je hebt. Het maakt natuurlijk geen flikker uit want er zijn teveel idioten die op de gevestigde partijen stemmen en alles liegt van alles bij elkaar maar stemmen blijf ik doen.
 

zwammy

Well-known member
Dat zei ik ook. En we laten ook allemaal maar gebeuren. Dus uiteindelijk verdien je dit gegraai en gesodemieter
 

erka

Well-known member
Wat een land.

Gelukkig is het in alle landen om ons heen veel beter geregeld allemaal (maar niet heus).
 

De Wolf

Well-known member
Ze zitten toch vooral voor zichzelf. Beetje borreltjes en na je periode nog lange tijd doorbetaald worden of een leuke functie in Europa.
 

leo1949

Well-known member
Gewoon deze precario berekenen over de inwoners van de gemeentes die deze wel heft en vrijstelling voor inwoners zonder precario is dit de meest eerlijke oplossing.
Alkmaar heft deze precario niet dus ik betaal nu voor de omliggende gemeentes die dit wel doen.

Mocht de regering hier niets tegen doen dan vindt ik dat Alkmaar ook een zeer forse precario moet gaan heffen en de alle gemeentebelastingen verlagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan