Bizar Nieuws

JMD

Well-known member
Herman Finkers maakte in 1 van zijn programma's ooit precies hier een grap over. Dan lach je erom want je denkt: dat gebeurt niet... Blijkt het toch te gebeuren....
 

De Wolf

Well-known member
Herman Finkers maakte in 1 van zijn programma's ooit precies hier een grap over. Dan lach je erom want je denkt: dat gebeurt niet... Blijkt het toch te gebeuren....

Dit is helaas geen unieke gebeurtenis.

In Nederland is het 15 jaar geleden gebeurd.
 

JMD

Well-known member
In het noorden van China zijn bij een
hardloopwedstrijd van 100 kilometer in
een ruig natuurgebied zeker 21 doden
gevallen.Er waren maar 172 deelnemers.
De meesten droegen een T-shirt en korte
broek.Ze werden overvallen door hagel,
ijzel en een harde wind.

De wedstrijd in Jongtai bij het Yellow
River Stone Forest was zaterdagochtend
begonnen en werd een paar uur later
stilgelegd.1200 reddingswerkers werden
ingeschakeld om de vermisten te zoeken.

Lokale functionarissen hebben excuses
aangeboden voor de ramp.Er klinkt felle
kritiek op sociale media over het
negeren van de weersverwachting.
(Bron: TT)

Gaat lekker daar. 21 van de 172 overleden...
 

Batigoal

Well-known member
Een oud-collega van me deed mee aan allemaal van die Iron Man-challenges en ultramarathons en dat soort dingen. Hij had de mooiste verhalen en anekdotes. Eén van zijn maten uit dat wereldje had aan één van de zwaarste challenges wereldwijd meegedaan in ik meen Siberië. Echt extreem fit moet je daarvoor zijn.
 

zwammy

Well-known member
Ook wel vet die Sahara marathon, was er 1 verdwaald. Heeft een week overleefd op hoop. Was nog een docu van op bij nat geo
 

JMD

Well-known member

Ooit was dit bedoeld als satire, als het aan een hoop van dit soort mensen ligt wordt dit de toekomst...
Die Neel Kolhatkar heeft meer van dit soort filmpjes gemaakt. Die studente in dit filmpje is echt doodeng, maar ze zet perfect neer hoe een hoop van dit soort mensen denkt.
 

JMD

Well-known member

12 kinderen vind ik al bizar, maar die namen zijn helemaal idioot...
(en ze kunnen nog wel even door, want er zijn 24 combinaties te maken van die 4 letters....)
 

Mario

Well-known member
Leven en laten leven. Als die mensen en kinderen happy zijn, wat is dan het probleem? Vroerger had je wel meer grote families, bij mijn opa waren ze ook met 10.
 

JMD

Well-known member
Leven en laten leven. Als die mensen en kinderen happy zijn, wat is dan het probleem? Vroerger had je wel meer grote families, bij mijn opa waren ze ook met 10.
Ja, vroeger stond de vrouw ook altijd achter het aanrecht... We zijn gelukkig verder gekomen dan dat.

Ik heb niks tegen gezinnen met wat kinderen, maar 12 is toch wel het andere uiterste.
 

Mario

Well-known member
Ja, vroeger stond de vrouw ook altijd achter het aanrecht... We zijn gelukkig verder gekomen dan dat.

Ik heb niks tegen gezinnen met wat kinderen, maar 12 is toch wel het andere uiterste.
Ja, dat is weer een ander verhaal. Ik moet er niet aan denken. Ik heb er 2 die ik al af en toe achter het behang wil plakken :D

Maar het gaat mij erom dat ze die keuze zelf mogen maken, wie zijn wij om daar een oordeel over te hebben. De naamgeving is wel bijzonder, maar ik kom hier wel meer vreemde namen tegen.
 

JMD

Well-known member
O, die keuze mogen ze idd zelf maken, gelukkig wel. Maar dan mogen anderen daar iets van vinden toch? ;)
 
Bovenaan