Bizar Nieuws

JMD

Well-known member
Nooit van gehoord. Toen gevegt nog een gevegtje was deed hij ook aan stijldansen. Ondanks dat ik op de fiets was, ging ik langer brommers kiek'n met een meisje dan dat we op de dansvloer waren.

Conclusie: je hebt nooit gestijldanst... :p

gevegt

Well-known member
Wat een kutavond ook met jou eens. De komende 10 jaar zal het onderwijs flink hervormd moeten worden.

Eigenlijk moet het onderwijs naar een jaar of dertig terug. Vooral de LTS en MTS worden node gemist.

Als ex ITer weet ik er natuurlijk alles van.

JMD

Well-known member
Eigenlijk moet het onderwijs naar een jaar of dertig terug. Vooral de LTS en MTS worden node gemist.
En de MAVO oude stijl met C- en D-niveaus waardoor leerlingen ondanks 1 of 2 mindere vakken toch gewoon het MAVO-diploma konden halen.
Tegenwoordig spreekt men over examen doen op meerdere niveaus, dat was op de oude MAVO gewoon mogelijk, maar ja, Netelenbos drukte het VMBO er gewoon door ondanks dat het onderwijsveld er tegen was...

gevegt

Well-known member
En de MAVO oude stijl met C- en D-niveaus waardoor leerlingen ondanks 1 of 2 mindere vakken toch gewoon het MAVO-diploma konden halen.
Tegenwoordig spreekt men over examen doen op meerdere niveaus, dat was op de oude MAVO gewoon mogelijk, maar ja, Netelenbos drukte het VMBO er gewoon door ondanks dat het onderwijsveld er tegen was...

De PvdA heeft in het verleden veel te veel veranderingen doorgedrukt. Vooral het technisch onderwijs heeft daar onder geleden. Zo'n beetje iedereen die ik spreek uit het onderwijs verlangt weer naar een onderwijstype waar techniek wordt gewaardeerd en daardoor leerlingen worden gestimuleerd.

JMD

Well-known member
De PvdA heeft in het verleden veel te veel veranderingen doorgedrukt. Vooral het technisch onderwijs heeft daar onder geleden. Zo'n beetje iedereen die ik spreek uit het onderwijs verlangt weer naar een onderwijstype waar techniek wordt gewaardeerd en daardoor leerlingen worden gestimuleerd.

Eens.

De Wolf

Well-known member
De techniek is zeker in de uitvoering zwaar werk. Tegenwoordig zie je steeds meer mensen met een multi culturele achtergrond op de bouwplaats en zelfs het kantoor.

Ska P 187

Well-known member
Zal een mix van beiden zijn. Op technisch onderwijs is altijd, onterecht, neergekeken. Terwijl als je een beetje goed kiest en zorgt dat je ergens goed in wordt er goed geld mee is te verdienen.
De k dat hier ook de grootste groep daadwerkelijke self made millionaires vandaan, maar dat baseer ik puur op mijn eigen klantenkring.

Bovenaan