Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Meer dat soort gevallen:
-Liverpool supporters die in het Belgische dorp Lille stonden.
-Ook waren mensen eens naar Sydney, Canada gevlogen in plaats van naar Australië.
HSC en HSC'21. Tegenwoordig nogal een niveauverschil maar HSC heeft wel 16 jaar op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en dat kan HSC'21 niet zeggen.
Vijf jaar lang woonde Nel Overes (90) zowat in de bouwput van de nieuwe snelweg A16 tussen het vliegveld en Terbregseplein. Ze werd er niet stapelgek van - integendeel, ze vond het machtig mooi. "Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad."
www.rijnmond.nl
Wat een heerlijk 'opgeruimd' mens. Niet klagen maar ervan genieten enz...
En op je 90e gewoon nog autorijden
Een auto heeft dinsdagochtend een kinderwagen aangereden in een woonwijk in Waalre. De automobilist reed na het ongeval door. De twee kinderen vielen uit de kinderwagen en zijn naar het ziekenhuis gebracht. De politie zoekt de autobestuurder.
WAALRE - Een automobiliste (92) heeft dinsdagochtend met haar voertuig een kinderwagen met twee kinderen erin aangereden in Waalre. Ze reed na het ongeval door. De twee kinderen vielen uit de kinderwagen en zijn naar het ziekenhuis gebracht. De politie wist de vrouw later aan te houden.
www.ed.nl
Misschien verstandig om daar toch even naar te kijken
Volgens Wierd Duk is het heel verstandig om geen Palastijnse kinderen met kanker is Nederland te laten verzorgen. Hij heeft een arts gesproken die aangegeven heeft dat die verzwakte kinderen allerlei microben en andere onderliggende problemen meenemen waardoor het heel gevaarlijk is.
Veel erger kan het niet worden.
Minster van Weel vindt het onverstandig omdat je dat na reizigers krijgt.
Het kan dus weldegelijk nog erger.
Nou, het kabinet neemt er enkele op. Nu kan ik iets zeggen over de eigen wachtlijsten en de doodzieke kinderen uit Soedan en alle andere conflictgebieden maar ik ga ervan uit dat onze volksvertegenwoordigers dit niet doen voor de bühne maar goed hebben nagedacht hoe ze dat gaan doen.
In Peru zijn vier muzikanten van de bekende cumbiagroep Agua Marina neergeschoten tijdens een optreden. De band trad op voor tweeduizend toeschouwers in de hoofdstad Lima toen er knallen werden gehoord.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.