Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
En direct al humor in zijn eerste speech. Overigens zijn hij en Vd Lee geboren in dezelfde maand... :)
 

gevegt

Well-known member
Buitenlandse delegaties worden vanaf bu dus door een extreem rechtse voorzitter ontvangen.
We staan er goed op.
 

Friesland

Well-known member
Weet jij trouwens hoe het stembureau wordt gekozen? Loting? Want ik herken iemand van de PvdA/GL, er zit er een van de BBB, maar de 2 anderen?
De andere twee waren van de VVD en NSC, De voorzitter mag bepalen wie de stemopnemers zijn, de enige beperking is dat het vier Kamerleden moeten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ergens is dat toch ook vreemd? Waarom niet 4 niet-kamerleden vragen? 4 bodes? 2 griffieren?
 

gevegt

Well-known member
Het woord 'extreemrechts' is vanaf nu verboden uit te spreken in de Tweede Kamer.
De nieuwe voorzitter laat toch nog even zijn politieke afkomst gelden.
 

Wigboldus

Well-known member
Een van de punten is dat asielzoekers minder snel de arbeidsmarkt op kunnen zoals in Denemarken ook het geval is. Lijkt mij juist dat asielzoekers juist sneller de arbeidsmarkt op moeten gaan. Waarom wordt dit nu nog moeilijker gemaakt?
 

Joost

Well-known member
Een van de punten is dat asielzoekers minder snel de arbeidsmarkt op kunnen zoals in Denemarken ook het geval is. Lijkt mij juist dat asielzoekers juist sneller de arbeidsmarkt op moeten gaan. Waarom wordt dit nu nog moeilijker gemaakt?
Dat is ook een heel raar punt. Er zijn bedrijven die staan te springen om werknemers.
 

De Wolf

Well-known member
Een van de punten is dat asielzoekers minder snel de arbeidsmarkt op kunnen zoals in Denemarken ook het geval is. Lijkt mij juist dat asielzoekers juist sneller de arbeidsmarkt op moeten gaan. Waarom wordt dit nu nog moeilijker gemaakt?
Bij die partijen is iedere asielzoeker een teveel.
 
Bovenaan