erka
Well-known member
Het is Roelien Kamminga (VVD). Ze doet het top, ook met humor...
Die wilde zich ook eerst kandidaat stellen maar trok zich later terug.
Het is Roelien Kamminga (VVD). Ze doet het top, ook met humor...
Hij is fascist volgens zijn tegenstanders...Ik snap trouwens de weerstand tegen Bosma ook niet. Die man heeft honderden keren de kamer al voorgezeten als vervanger en toen vond iedereen het prima.
Arib vond ik ook een goeie voorzitter. Maar die scheen wat moeite in de omgang te hebben. Nu is het kiezen tussen twee personen die beiden omstreden zijn.Ik snap trouwens de weerstand tegen Bosma ook niet. Die man heeft honderden keren de kamer al voorgezeten als vervanger en toen vond iedereen het prima.
Ja, die was (na een aarzelende start) idd erg goed...Arib vond ik ook een goeie voorzitter.
De Roon 1, iemand van de PVV...Bosma 71 Van der Lee 61 Kamminga 12 en iemand 1.
Ongelooflijk he...Gottegot Omtzigt weer met een neuzelpunt. Crisis, wat een zeikerd.
Was het nou nog over de hele dag gegaan, oke, maar wat zij nu doet is alleen maar zaken opnoemen. Ze leidt de vergadering, maar De Hoop vertelt alles. (en daar zou je dan als Omzigt eerder over moeten vallen, dat een partijgenoot van 1 van de kandidaten voorzitter is van het stembureau)Echt, hoe langer hoe meer ik die man volg, hoe meer ik denk, dat wordt echt helemaal niks, een soort overspannen autist is het.
Maar dan neem ik aan wel met een max van 1 per partij...Ja loting volgens mij.
Ik denk dat we eerder verkiezingen hebben dan een nieuw kabinet...Opvallend dat Bosma zich kandidaat heeft gesteld. De PVV gaat er dus vanuit dat ze weer in de oppositie komen.
Ik vermoed dat die ongeldige stemmen van Denk afkomstig zijn.En 3 ongeldig...
Want? Ze kunnen toch ook op iemand anders stemmen? Het is een vrije keuze. Desnoods stemmen ze op zichzelf of hun partijleider.Ik vermoed dat die ongeldige stemmen van Denk afkomstig zijn.