Hankie
Well-known member
Welke doodsverwensing? Liquideren heeft meerdere betekenissen hoor en bedoel naw royeren.Opvallend (of ja, eigenlijk helemaal niet opvallend) weinig ophef over de doodsverwensing van Johan Derksen aan het adres van Baudet.
Welke doodsverwensing? Liquideren heeft meerdere betekenissen hoor en bedoel naw royeren.Opvallend (of ja, eigenlijk helemaal niet opvallend) weinig ophef over de doodsverwensing van Johan Derksen aan het adres van Baudet.
Over sommigen worden dergelijke opmerkingen meer geaccepteerd dan bij anderen.Opvallend (of ja, eigenlijk helemaal niet opvallend) weinig ophef over de doodsverwensing van Johan Derksen aan het adres van Baudet.
Ik vrees voor hem dat er inmiddels genoeg zijn die niet voor hem stoppen bij een zebrapad.Dat ligt ook aan de mensen zelf denk ik. Als je als Baudet steeds over allerlei grenzen heen duikt zal men doodsbedreigingen tegen zijn persoontje sneller accepteren dan tegen een Maasveld bijvoorbeeld. Wat ze nog niet goedkeurt.
Zat er toevallig naar te kijken maar hij heeft het tijdens de uitzending toch allang genuanceerd?Opvallend (of ja, eigenlijk helemaal niet opvallend) weinig ophef over de doodsverwensing van Johan Derksen aan het adres van Baudet.
Zat er toevallig naar te kijken maar hij heeft het tijdens de uitzending toch allang genuanceerd?
Ik keek net ook een stukje en vind haar juist heel duidelijk en goed. Waar kreeg je dan jeuk van?pff, ik zit nu ook - tegen beter weten in - te kijken maar wat krijg ik toch ongelofelijke jeuk van Sylvana Simons.
Dat laatste mag je van haar niet zeggen... Werd ze gisteren ook boos om, want ze was niet geirriteerd volgens haar...Van haar manier van communiceren. En zo duidelijk vind ik haar niet, ze wil gewoon horen wat ze wil horen en als ze iets anders te horen krijgt zie je de irritatie bij haar.
Terecht dat ze boos werd. Ze wilde de seksisme kaart trekken. Gaat precies zo’n muts van een Sophie Hermans die opmerking maken. Weg plan.😠Dat laatste mag je van haar niet zeggen... Werd ze gisteren ook boos om, want ze was niet geirriteerd volgens haar...![]()
O ja, ik snapte het ook hoor... Ze was zeker geïrriteerd, maar daar hoeft Hermans niks over te zeggen, is alleen maar een manier om het niet over de inhoud te hebben. Maar daar heeft de hele regering + coalitiepartijen last vanTerecht dat ze boos werd. Ze wilde de seksisme kaart trekken. Gaat precies zo’n muts van een Sophie Hermans die opmerking maken. Weg plan.😠
Haha ja, alsof het de oppositie om de inhoud gaat.O ja, ik snapte het ook hoor... Ze was zeker geïrriteerd, maar daar hoeft Hermans niks over te zeggen, is alleen maar een manier om het niet over de inhoud te hebben. Maar daar heeft de hele regering + coalitiepartijen last van
Het zijn hele algemene beschouwingen natuurlijk. Daar ga je niet de diepte in.
Hoho, dat is jouw invulling van zijn woorden. Hij heeft enkel gezegd dat het St. Antony's College in Oxford spionnen heeft opgeleid en dat Sigrid Kaag ook op die school heeft gezeten. Dat jij die 2 aan elkaar knoopt zegt alles over jou.Nou ja, het is wel duidelijk geworden dat Sigrid Kaag een Britse spion is. De vraag die dit oproept is wel waarom Baudet op deze toch belangrijke informatie is blijven zitten en heeft gewacht op dit moment.
Hoho, dat is jouw invulling van zijn woorden. Hij heeft enkel gezegd dat het St. Antony's College in Oxford spionnen heeft opgeleid en dat Sigrid Kaag ook op die school heeft gezeten. Dat jij die 2 aan elkaar knoopt zegt alles over jou.