En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.Ik vind het niet eens zo vreemd. Over 30 jaar moeten we er met zijn allen af zijn. Zolang er een betaalbaar alternatief wordt aangeboden heb ik er ook geen problemen mee.
Omdat er mensen zijn die geld kunnen verdienen aan die transitie...Waarom moeten we er vanaf?
Op welke alternatieven doel je?En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.
Plus dat je je af moet vragen waarom we er vanaf moeten als de rest van Europa juist aardgas als goede oplossing ziet... We volgen in zo ongeveer alles blind wat Europa doet alleen hier niet.
Ik vind het niet eens zo vreemd. Over 30 jaar moeten we er met zijn allen af zijn. Zolang er een betaalbaar alternatief wordt aangeboden heb ik er ook geen problemen mee.
Nederland is nog het makkelijkste. Wij hebben een prachtig gasmeter wat heel eenvoudig gebruikt kan worden voor waterstof. Alleen moet dat zo nodig ook weer groene waterstof zijn. Neem gewoon voor maximaal 10 jaar de mogelijkheid dat je het eerst met aardgas maakt en binnen een paar jaar kunnen alle huizen van het gas.En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.
Plus dat je je af moet vragen waarom we er vanaf moeten als de rest van Europa juist aardgas als goede oplossing ziet... We volgen in zo ongeveer alles blind wat Europa doet alleen hier niet.
En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.
Waarom verdienen mensen alleen maar aan de transitie in Nederland?Omdat er mensen zijn die geld kunnen verdienen aan die transitie...
Echt schandalig inderdaad....De VVD heeft het rapport over vetrouwen in de rechtsstaat duidelijk goed ontvangen.
Ieder normaal denkend mens wist het al toen de marktwerking werd ingevoerd.Is gelukkig ook nooit voor gewaarschuwd
![]()
Zorgen om veiligheid in complex waar jongeren en statushouders wonen
Zorgen om veiligheid in complex waar jongeren en statushouders wonenwww.at5.nl
Wat ze toch heerlijk wereldvreemd gebleven![]()