Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member

De jonge blijft een fan van dwang…
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind het niet eens zo vreemd. Over 30 jaar moeten we er met zijn allen af zijn. Zolang er een betaalbaar alternatief wordt aangeboden heb ik er ook geen problemen mee.
 

JMD

Well-known member
Ik vind het niet eens zo vreemd. Over 30 jaar moeten we er met zijn allen af zijn. Zolang er een betaalbaar alternatief wordt aangeboden heb ik er ook geen problemen mee.
En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.

Plus dat je je af moet vragen waarom we er vanaf moeten als de rest van Europa juist aardgas als goede oplossing ziet... We volgen in zo ongeveer alles blind wat Europa doet alleen hier niet.
 

gevegt

Well-known member
En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.

Plus dat je je af moet vragen waarom we er vanaf moeten als de rest van Europa juist aardgas als goede oplossing ziet... We volgen in zo ongeveer alles blind wat Europa doet alleen hier niet.
Op welke alternatieven doel je?

Als je dat laatste niet begrijpt lijkt het mij een goed idee dat je het akkoord van Parijs een keer leest en met een kleine bijvangst weet dat 'Europa' nooit een beslissing neemt zonder de toestemming van de lidstaten.
 

De Wolf

Well-known member
En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.

Plus dat je je af moet vragen waarom we er vanaf moeten als de rest van Europa juist aardgas als goede oplossing ziet... We volgen in zo ongeveer alles blind wat Europa doet alleen hier niet.
Nederland is nog het makkelijkste. Wij hebben een prachtig gasmeter wat heel eenvoudig gebruikt kan worden voor waterstof. Alleen moet dat zo nodig ook weer groene waterstof zijn. Neem gewoon voor maximaal 10 jaar de mogelijkheid dat je het eerst met aardgas maakt en binnen een paar jaar kunnen alle huizen van het gas.
 

Maasveld

Well-known member
En ook een alternatief dat werkt lijkt me, want hoor verschillende geluiden over de alternatieven.

Plus dat je je af moet vragen waarom we er vanaf moeten als de rest van Europa juist aardgas als goede oplossing ziet... We volgen in zo ongeveer alles blind wat Europa doet alleen hier niet.

Omdat er mensen zijn die geld kunnen verdienen aan die transitie...
Waarom verdienen mensen alleen maar aan de transitie in Nederland?
 

JMD

Well-known member
Mooi. Nu de wet passend onderwijs weer terugdraaien, want dat past ook niet... En daar hebben heel veel kinderen last van
 

ALenstra

Well-known member
"Voor ons staat veiligheid van mensen voorop. Er wordt al ontzettend veel gedaan om ervoor te zorgen dat het veilig is." :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Bovenaan