Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Kan me ook moeilijk voorstellen dat dit allemaal waar is inderdaad.
Ben absoluut geen fan van d'n Baudet, en idd antisemitisme en dat soort onfrisse zaken moet je ver van blijven, maar het lijkt nu op een wedstrijd 'wie kan wie onder de bus gooien'. Het eerste dat dan vaak sneuvelt is de waarheid.
 

Friesland

Well-known member
Ik kom meestal niet rond deze tijd online, maar ik wilde graag mij verbazing uiten. Ik zette even voor achten mij TV zijn en het eerste gezicht wat ik zag was de tronie van Baudet, WTF
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja heerlijk toch? Lekker hoor de ochtend beginnen met WNL, je kunt de tafelgasten wel uittekenen en dat Baudet er vanochtend zat kon je wel aan zien komen. Heerlijke tv weer hoor.
 

Abubakari

Well-known member
Ben absoluut geen fan van d'n Baudet, en idd antisemitisme en dat soort onfrisse zaken moet je ver van blijven, maar het lijkt nu op een wedstrijd 'wie kan wie onder de bus gooien'. Het eerste dat dan vaak sneuvelt is de waarheid.
Echt, ga weg man. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat Baudet een ongelooflijk foute gast is, dit is niet iets van deze week, deze geluiden zijn er al zo lang. Neem afstand van deze fascist in plaats van hem de hand boven het hoofd te houden.
 

noordooster

Well-known member
Baudet heeft veel fouten gemaakt. Met name waarin hij geen afstand nam van foute groeperingen, personen, denkbeelden en eigen uitspraken, sterker er vaak tegenaan schurkte.
Verder ging zijn solistische en egoïstische handelwijze steeds meer tegen staan, net als zijn hoogdravende taalgebruik.

De vele stemmen die hij kreeg bij de statenverkiezingen en het hoogtepunt in de peilingen heeft hij m.i. grotendeels de danken aan zijn EU-standpunt, zijn " massa-immigratie" - standpunt , aan zijn wat " anders dan andere politici" -houding en aan dat hij wat minder extreem overkwam als Wilders.

Uiteraard zijn met name die eerste denkbeelden niet opeens weg bij de kiezers, nu FvD zo ineen dondert.

Benieuwd of die kiezers straks wegblijven, toch FvD stemmen, of iets anders.
 

JMD

Well-known member
Echt, ga weg man. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat Baudet een ongelooflijk foute gast is, dit is niet iets van deze week, deze geluiden zijn er al zo lang. Neem afstand van deze fascist in plaats van hem de hand boven het hoofd te houden.
Ik hou hem helemaal geen hand boven het hoofd. Moet helemaal niks van die vent hebben.

Alleen word ik altijd wel een beetje kriegel van mensen die nu ineens allerlei dingen gaan verklaren. Als het waar is wat die mevrouw zegt wat er vrijdag gebeurd is (en dat lijkt er idd op nu Eerdmans dit bevestigt) vraag ik me alleen af waarom men hier zaterdagochtend al niet mee kwam. Maar men wacht tot iemand een zetje geeft en dan durft ineens iedereen wel naar buiten te komen en buitelen ze over elkaar heen om allerlei verhalen te vertellen. Terwijl dat verhaal over vrijdag j.l. van zichzelf al schokkend genoeg is.
 

zwammy

Well-known member
Wat vooral heel kwalijk is is dat al deze zever weer een schaduw werpt over de toeslagenaffaire.
 

Batigoal

Well-known member
Ik hou hem helemaal geen hand boven het hoofd. Moet helemaal niks van die vent hebben.

Alleen word ik altijd wel een beetje kriegel van mensen die nu ineens allerlei dingen gaan verklaren. Als het waar is wat die mevrouw zegt wat er vrijdag gebeurd is (en dat lijkt er idd op nu Eerdmans dit bevestigt) vraag ik me alleen af waarom men hier zaterdagochtend al niet mee kwam. Maar men wacht tot iemand een zetje geeft en dan durft ineens iedereen wel naar buiten te komen en buitelen ze over elkaar heen om allerlei verhalen te vertellen. Terwijl dat verhaal over vrijdag j.l. van zichzelf al schokkend genoeg is.

Ben jij nieuw met de politiek?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Baudet is het allemaal gelogen.

Hij zegt dat Olaf Ephraim zijn getuige is. Maar die getuige zegt nu dat die uitspraken wel gedaan zijn, maar dat dat komt omdat Baudet onder druk is gezet, geframed is en bedreigd.

EnwIBaBW4AIiJFf
 

Abubakari

Well-known member
Het eerste dat dan vaak sneuvelt is de waarheid.
Is Baudet het voordeel van de twijfel geven.

Overigens heeft die hele FvD boter op zijn hoofd, nu het ze uitkomt verklappen ze de fascistoide gedachten van Baudet, maar tot vorige week liepen ze nog vrolijk achter iemand met zulke ideeën aan. Hele enge club met hele enge mensen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Is Baudet het voordeel van de twijfel geven.

Overigens heeft die hele FvD boter op zijn hoofd, nu het ze uitkomt verklappen ze de fascistoide gedachten van Baudet, maar tot vorige week liepen ze nog vrolijk achter iemand met zulke ideeën aan. Hele enge club met hele enge mensen.

Dit. Nanninga en co. zagen dat het onhoudbaar werd en proberen de boel te redden. Ondertussen hebben ze jarenlang geaccepteerd dat Baudet en zijn vrienden dit soort uitspraken hebben gedaan en allerlei verdachte personen hebben bezocht, boekjes hebben gepromoot, etc.
 

JMD

Well-known member
Is Baudet het voordeel van de twijfel geven.
Jij bent niet bekend met het fenomeen 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'?
Dus als iemand iets zegt moeten we dat direct maar geloven als er wat gezegd wordt over een verschrikkelijk persoon?

Wel eens met het 2e deel van je post overigens. Maar dat had ik eerder ook al gepost.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij bent niet bekend met het fenomeen 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'?
Dus als iemand iets zegt moeten we dat direct maar geloven als er wat gezegd wordt over een verschrikkelijk persoon?

Wel eens met het 2e deel van je post overigens. Maar dat had ik eerder ook al gepost.

Meerdere mensen zeggen het. En inmiddels kunnen we concluderen dat de uitspraken inderdaad gedaan zijn.
 
Bovenaan