Binnenlandse politiek

Pascallovic

Well-known member
Van der Laan legt direct zijn functie als burgermeester van Amsterdam neer. Hij is uitbehandeld volgens de artsen.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Dat laatste jaar was ook niet zijn beste jaar als Burgemeester. Is het niet door zijn ziekte had hij anders door falend beleid wel mogen aftreden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zover wil ik niet gaan, maar de laatste tijd ging er wel het een en ander mis.
 

zwammy

Well-known member
Zo, benieuwd hoe ze zich weer allemaal de kwestie Eurlings gaan uitleggen aan de kutburger.
 

zwammy

Well-known member
Blijkbaar niet als het op geenstijl staat zie ik. Stond van de week ook in de Limburger las ik, had ik het toch toen moeten aankaarten. Leer dat nou eens zwammy. Tju toch.
 

zwammy

Well-known member
En terecht, moeten we ook niet willen. Voortaan alleen maar het objectieve JOOP en de NOS :duim: Dat zal die racisten leren!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!11!!!

En Baudet is een lul!
 

zwammy

Well-known member
Daar leggen ze wel uit dat er in de procedure niets is fout gegaan.

Welke procedure? Eurlings heeft zelf als minister bepaald dat iemand met een strafblad geen VOG kan krijgen. En je krijgt in Nederland niet snel een strafblad maar je vriendin het ziekenhuis inslaan staat wel op het lijstje.
 

JMD

Well-known member
Welke procedure? Eurlings heeft zelf als minister bepaald dat iemand met een strafblad geen VOG kan krijgen.

Dat is niet waar. Er wordt gekeken of dat strafblad van belang is voor het werk dat je gaat doen.

Bv iemand die aan kleine kinderen heeft gezeten kan het wel vergeten om een VOG te krijgen voor een baan in het onderwijs, maar er zijn natuurlijk wel banen waar hij (na zijn straf te hebben uitgezeten natuurlijk) aan de slag kan en een vOG nodig heeft.
 

JMD

Well-known member
Ik ben er wel een voorstander van om alles wat GeenStijl post te negeren.
Jij bent dus voor zaken in de doofpot stoppen?

Want behalve dat het soms van kinderachtigheid aan elkaar hangt op GS, zorgen ze er ook voor dat er soms zaken boven water komen die anders in de doofpot waren gebleven.
 

zwammy

Well-known member
Dat is niet waar. Er wordt gekeken of dat strafblad van belang is voor het werk dat je gaat doen.

Bv iemand die aan kleine kinderen heeft gezeten kan het wel vergeten om een VOG te krijgen voor een baan in het onderwijs, maar er zijn natuurlijk wel banen waar hij (na zijn straf te hebben uitgezeten natuurlijk) aan de slag kan en een vOG nodig heeft.

Mwah, het belangrijkste sportfonds van Nederland die iemand aan het roer heeft staan die zijn vriendin afgeslagen heeft, uiteraard :duim:
 

Bonehead

Well-known member
Want behalve dat het soms van kinderachtigheid aan elkaar hangt op GS, zorgen ze er ook voor dat er soms zaken boven water komen die anders in de doofpot waren gebleven.

Eensch en daarbij bezigt de slinkse media zich alleen maar met fakenews. En ander geluid is wel zo verfrissend.
 
Bovenaan