Jij geloof meer in 'hup NAC' en 'bier'?![]()
Toch opvallend, als dit soort zaken over Kaag gezegd was, dan had iedereen er schande van gesproken...Meisje Wiersma moest huilen,
Omgelooflijk, wat een tactische fout. Nadat Yesilgoz vorige week had gezegd dat ze no-way met Wilders in zee zou gaan lag regeringsdeelname van de fusiepartij voor de hand. Dit gaat ze heel veel stemmen kosten in oktober, en bij de 'oude' PvdA zitten veel Joodse leden, ze hadden ook vroeger veel Joden in de top van de partij (Van Thijn, Cohen, Samkalden,....).Groen links vind het een goed idee om de Iron dome van Israël uit te schakelen. Dat is toch een verassende visie
Dat dus. En dan in oktober weer geklaag vanaf links 'hoe dit nou kan' en 'we moeten beter naar mensen luisteren' (wat ze dan 2 weken later weer vergeten zijn) als 'rechts' de verkiezingen wint.Links is klaar en dat al voor het zomerreces.
Links is klaar en dat al voor het zomerreces.
Eng clubje mensen.Het lijstje voorstemmers gevonden:
Nordkamp, Ouwehand, Pijpelink, Piri, Slagt-Tichelman, Stultiens, Teunissen, Thijssen, Timmermans, Tseggai, Westerveld, White, El Abassi, Van Baarle, Beckemann, Bromet, Bushoff, Chakor, Dijk, Dobbe, Ergin, Gabriëls, Haage, Hirsch, De Hoop
Kathmann, Van Kent, Klaver, Kostic, Kreuger, Lahlah, Van der Lee, Mohandis, Mutluer en Van Nispen
Ook dus SP erbij.
Dit komt nog wel terug in de weken voor de verkiezingen en de debattenDe kiezer gemiddelde kiezer heeft dit helemaal niet in de gaten.
Het duurt nog 4 maanden eer er verkiezingen zijn. Die zijn dit allang weer vergeten.
Ik denk het niet.Dit komt nog wel terug in de weken voor de verkiezingen en de debatten
Mevrouw Piri, vindt U ook dat de beveiliging bij Joodse scholen en instellingen moet worden gestopt?”
Populistisch gereutel.De Telegraaf geeft Piri de ruimte om het uit te leggen,
Onzin, maar dat weet je zelf ook wel.Populistisch gereutel.
Het lijkt me godverdomme eens tijd dat Israël onder curatele wordt gesteld.Onzin, maar dat weet je zelf ook wel.
Wat mij trouwens opvalt is dat ik nog niemand in een praatprogramma heb gehoord hoeveel internationale afspraken de Israëlische regering heeft geschonden door Iran aan te vallen.
Eigenlijk is het ook wel logisch met alleen maar rechtse omroepen die tegenwoordig het nieuws duiden