Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member

JMD

Well-known member

Die is niet van een bepaalde partij. Ze heeft wel ooit voor GL gewerkt, maar deed dat beroepsmatig. Ze komt me meer over als zo'n beroepsvoorlichter die voor alles en iedereen werkt die maar geld aanbiedt en macht heeft. Die zou nog de persvoorlichter van Netanyahu willen zijn als het maar schuift en macht geeft... Zie ook hoe zij Arib liet struikelen, alles voor de macht.

Maasveld

Well-known member

Die is niet van een bepaalde partij. Ze heeft wel ooit voor GL gewerkt, maar deed dat beroepsmatig. Ze komt me meer over als zo'n beroepsvoorlichter die voor alles en iedereen werkt die maar geld aanbiedt en macht heeft. Die zou nog de persvoorlichter van Netanyahu willen zijn als het maar schuift en macht geeft... Zie ook hoe zij Arib liet struikelen, alles voor de macht.
Moet je ook niet willen, partijneutrale ambtenaren.

JMD

Well-known member

Ben benieuwd hoeveel mensen die pro-flinke uitbreiding Defensie zijn in het geweer gaan komen nu dit de gevolgen zijn...

gevegt

Well-known member

Ben benieuwd hoeveel mensen die pro-flinke uitbreiding Defensie zijn in het geweer gaan komen nu dit de gevolgen zijn...
Die protesten zijn daar al een tijdje.

Bernardo

Well-known member
Nee. Het is nog eventjes zieltjes winnen bij zijn kiezers, dan kan hij laten zien er alles aan gedaan te hebben als het kabinet valt.

erka

Well-known member
Wilders zit zelf in de regering, dus hij kan het allemaal zelf regelen. Moet ie wel iemand anders er neerzetten dan Frau Obersturmbannführer Faber.

erka

Well-known member
Hij gebruikt Duitsland als voorbeeld. Maar als Duitsland de grenzen dichtdoet en bewaakt, dan hoeft Nederland dat toch niet meer met de Duitse grens te doen. Of ben ik nou gek.

Bovenaan