Het lijkt me vrij gezond dat wanneer iemand concreet genoemd wordt voor het hoogste ambt van het land, dat men eens wat dieper in diens reilen en zeilen gaat duiken.Jep. Eens. Maar vind het wel opvallend dat sinds Plasterk dé kandidaat premier is ineens al deze info naar boven komt...
Als het uit onderzoek komt is het niet meer dan logisch idd... Maar dit komt niet uit onderzoek door de Kabinetspartijen/kandidaatscommissies (want zo ver is men nog niet eens).Het lijkt me vrij gezond dat wanneer iemand concreet genoemd wordt voor het hoogste ambt van het land, dat men eens wat dieper in diens reilen en zeilen gaat duiken.
NRC had dit toch al een tijdje geleden gemeld?Jep. Eens. Maar vind het wel opvallend dat sinds Plasterk dé kandidaat premier is ineens al deze info naar boven komt...
NRC had dit toch al een tijdje geleden gemeld?
Jep. Dat bedoel ik dus. Het was al lang en breed bekend. En nu komt dat ineens dat als 'baanbrekend' weer naar boven. Terwijl dit idd allang bekend was.Klopt, oud nieuws.
Maar nu is het toch weer super relevant omdat Plasterk nu een kandidaat is? Ik snap je verbazing niet helemaal.Jep. Dat bedoel ik dus. Het was al lang en breed bekend. En nu komt dat ineens dat als 'baanbrekend' weer naar boven. Terwijl dit idd allang bekend was.
Het is idd hardstikke relevant, maar men doet het nu als 'breaking news' voorkomen (en gisteren ineens coryfeëen die op dat 'nieuws' reageren), terwijl dit al maanden bekend is. Dan had die vraag ook al dinsdag gesteld kunnen worden.Maar nu is het toch weer super relevant omdat Plasterk nu een kandidaat is? Ik snap je verbazing niet helemaal.
Door wie?Het is idd hardstikke relevant, maar men doet het nu als 'breaking news' voorkomen (en gisteren ineens coryfeëen die op dat 'nieuws' reageren), terwijl dit al maanden bekend is. Dan had die vraag ook al dinsdag gesteld kunnen worden.
Lijkt goed gezien de ultra rechtse coalitie, maar ik denk dat hij te rechtstatelijk is.Die man heeft als minister niks bereikt, heeft niks bereikt als informateur, kan niet normaal overweg met Omtzigt en heeft een fraudeonderzoek tegen zich lopen.
Ik zeg, vd Staaij.
Dan wordt het nu Mona KeijzerPlasterk definitief geen nieuwe premier.
Timmermans krijgt weer alle hoeken van de tweede kamer te zien. Zou PVDA/GL al spijt hebben dat ze hem naar voren hebben geschoven?
Laatste klusje voor Advocaat, Hiddink vice premier 👍🏻Dan wordt het nu Mona Keijzer
Zijn de D66ers ook weer tevreden dat eindelijk eens vrouw premier wordt