Ja, maar hij maakt zulke leuke grapjes.Ik dacht dat de voorzitter geen partij politiek mocht voeren,
Kamervoorzitter Bosma botst over etiket 'extreemrechts': 'Nazi-vergelijking'
In een debat over de Europese Unie kreeg de voorzitter het aan de stok met Kamerleden over de benaming extreemrechts door Volt-leider Dassen.nos.nl
Dat is tenminste dan nog iets positiefs...Als iedereen die het heeft aangekondigd nu ook daadwerkelijk emigreert is de wooncrisis in ieder geval opgelost.
Dat heb ik al een tijdje geleden gedaanAls iedereen die het heeft aangekondigd nu ook daadwerkelijk emigreert is de wooncrisis in ieder geval opgelost.
Ik dacht dat de voorzitter geen partij politiek mocht voeren,
Kamervoorzitter Bosma botst over etiket 'extreemrechts': 'Nazi-vergelijking'
In een debat over de Europese Unie kreeg de voorzitter het aan de stok met Kamerleden over de benaming extreemrechts door Volt-leider Dassen.nos.nl
Dat valt me toch wel tegen dat jij als DENK stemmer niet door hebt dat Bosma hier uit de bocht vliegt.Aha. Die heb ik uiteraard niet gezien 🤣
Vriend!Ik ben sowieso pro gevegt dus hoor wel wat ik ervan moet vinden
Het zou ook wel bijzonder zijn als werkelijk alles onzin is.Zit nu even het hele hoofdlijnenakkoord te lezen, en ja, op sommige punten is het echt onzin of niet te regelen, maar moet toch ook zeggen dat er veel dingen in staan waarvan ik denk dat dat heel goed is.