JMD
Well-known member
Heeft Jesse Klaver voor niks aan een symbolische nikswet zitten pennen.:sad:
Die heeft het druk gehad de laatste dagen, was ook al degene die dat Linkse Blok in Rotterdam liet ploffen...
Heeft Jesse Klaver voor niks aan een symbolische nikswet zitten pennen.:sad:
Die man had een keurig helder verhaal.hehe...
Zag vanochtend een fragment uit Pauw van gisteravond, zoals te verwachten viel kroop die man van NIDA (lijsttrekker?) in de slachtofferrol...
Die man had een keurig helder verhaal.
Die man had een keurig helder verhaal.
Wat was er gequote?Uit de quote die in het Journaal te zien was vanochtend bleek dat niet...
Wat was er gequote?
De precieze quote weet ik niet meer, maar het ging erover dat als het in Nederland om Isra?l gaat we 'door bepaalde hoepels' (dat deel van het citaat weet ik nog wel precies) moeten springen.
Zo'n jammerquote over Isra?l haalt een verhaal (hoe goed ook) natuurlijk wel ten dele onderuit.
waar 2 vechten, er ook 2 schuld hebben
Dus als iemand jou op straat aanvalt en jij je probeert te verdedigen, heb jij ook schuld aan de vechtpartij?
Wellicht dan ook een goed idee om het verhaal in zijn geheel te bekijken en niet af te gaan op een enkele geselecteerde quote.
Zal ik doen! Waar zat het gesprek met hem in de uitzending? Begin/midden/eind?
Begin.Zal ik doen! Waar zat het gesprek met hem in de uitzending? Begin/midden/eind?
Begin.
???SP die lokale fracties opdoekte heeft besloten dat de SP fractie in Rotterdam dezelfde vrije status krijgt als Macau en Hong Kong.
???
Over SP gesproken: Roemer wordt interim-burgemeester in Heerlen, de huidige burgemeester staat even op non-actief wegens ziekte van zijn zoon. Voor het eerst dat een SP-er burgemeester is.