Mario
Well-known member
Revolutie!Prinsjesdag! Zal het nog onrustig worden buiten?
Revolutie!Prinsjesdag! Zal het nog onrustig worden buiten?
Waarom? Vertrouwen in de politiek is toegenomen lees ik net. Niets aan de hand dus.Prinsjesdag! Zal het nog onrustig worden buiten?
Ja geen idee. Demonstraties en boegeroep enzo.Waarom? Vertrouwen in de politiek is toegenomen lees ik net. Niets aan de hand dus.
Nee ik heb maar naar haar moeder gezwaaid.Nee hoor gewoon zwaaien naar Alexia
Dat vind ik vooral ook het ergste aan die hele discussie omtrent meer BTW op boeken. De partijen die zeuren hoorde je niet toen de belasting op energie (of de tarieven zelf) de pan uitrezen, toen de boodschappen duurder werden enz... Ik ben dol op boeken, heb kasten vol, maar tegenwoordig worden er echt minder boeken gelezen (men leest (illegaal) via ipad enz), en de meeste mensen die boeken kopen kunnen die 1/2 euro per boek extra echt missen.Politieke beschouwingen zijn wel leuk. Jatten zeurt om de boeken terwijl hij 36 miljard overmaakte naar de 0.0026 graden
Ik hoef niet eens te kijken om het met je eens te zijn, want dit is idd hoe het altijd gaat. Toch erg dat de gezamenlijke linkse oppositie (waarbij D66 natuurlijk niet eens links is) tot niet meer komt dan dit. Maar vervolgens wel klagen dat ze niet genoeg stemmen krijgen.CDA en CU zijn nog een beetje constructief. Die Dijk loopt alleen maar hysterisch te gillen en Jetten loopt weer ouderwets te miereneuken en Timmermans, ach ja.
O ja, shit... Nou ja, daar mag ook wel 100 euro op. Misschien is dat dan de oplossing? Dat concert gewoon 100 euro duurder maken zodat de BTW op boeken naar beneden kan. Onder het motto: als je wansmaak hebt moet je daar maar voor betalen...Ja het concert van de toppers word ook 8 euro duurder, de horror
Precies.Die mensen die naar die concerten gaan hebben geld zat. Dat zijn echt niet de minima.
De bibliotheek is gratis tot 18 jaar, dus dit is onzin.De BTW-verhoging op boeken vind ik daarentegen echt onverteerbaar. Want ook schoolboeken. En kinderen (ook van minima) kunnen al zo slecht lezen tegenwoordig. Die verhoging moet er in mijn ogen echt af.