Misschien is daar de levensmiddelen lobby niet zo sterk.Misschien op 1 van die 400 Eurotops een advies vragen
Portugal schrapt btw op essentiële voeding
De Portugese regering heeft vandaag nieuwe maatregelen aangekondigd om de huishoudens te helpen om de gevolgen van de inflatie te dragen. Een van de maatregelen is het schrappen van de btw op een reeks basisvoedingsproducten.www.hln.be
Wat is het gemiddelde loon in Portugal? En wat is de staat van het zorgstelsel daar?Misschien op 1 van die 400 Eurotops een advies vragen
Portugal schrapt btw op essentiële voeding
De Portugese regering heeft vandaag nieuwe maatregelen aangekondigd om de huishoudens te helpen om de gevolgen van de inflatie te dragen. Een van de maatregelen is het schrappen van de btw op een reeks basisvoedingsproducten.www.hln.be
Het gemiddeld loon ligt slechts 55% lager dan in Nederland, dus dat valt reuze mee.Wat is het gemiddelde loon in Portugal? En wat is de staat van het zorgstelsel daar?
Ik bedoel maar. Genoeg voorbeelden van gezinnen met twee fulltime werkende ouders die amper rond kunnen komen.Het gemiddeld loon ligt slechts 55% lager dan in Nederland, dus dat valt reuze mee.
Is wel zo.Beste kabinet ooit! Geef Rutte een standbeeld
Daar wordt je zo van straat geplukt en moet je het leger in.Voor heroïne kun je beter in Tadzjikistan zijn. Geen tussenhandel.
Verdrietig word ik ervan.Ze schuiven de verantwoordelijkheid naar BBB toe.
Wat een briljant idee!
Ze draaien de staatsrechtelijke verantwoording om. Niet het kabinet beslist maar de provincies.Verdrietig word ik ervan.