Binnenlandse politiek

Abubakari

Well-known member
De dag er voor had van Roosmalen ook al een column van gelijke strekking en hoe slecht BBB is en er een Joodse raad 2.0 van maakte. 2 columns achter elkaar van gelijke strekking. Goebbels had het niet beter kunnen bedenken. Als je maar een zaadje in het hoofd van de luisteraar plant.
De BBB is toch ook een partij die zuigt? Logisch dat daar columns over geschreven worden.
Dat zwaar paranoïde gezwam over zaadjes planten ga ik verder niet op in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De BBB is toch ook een partij die zuigt? Logisch dat daar columns over geschreven worden.
Dat zwaar paranoïde gezwam over zaadjes planten ga ik verder niet op in.

Zuigen, stemming maken etc. De BBB mogen ze verder best ontrafelen/ontmaskeren.
 

zwammy

Well-known member
Laten we wel realistisch blijven. Alles leuk en aardig maar dat vrouwke een cabaretière noemen gaat wel een brug te ver.
 

Pascallovic

Well-known member
De BBB is toch ook een partij die zuigt? Logisch dat daar columns over geschreven worden.
Dat zwaar paranoïde gezwam over zaadjes planten ga ik verder niet op in.
Niet meer of minder dan een willekeurige andere partij. Maar sinds ze het goed doen moeten ze plotseling in de extreemrechtse hoek geduwd worden. Op de inhoud kun je er genoeg tegen inbrengen, maar nee laten we hun en de kiezers lekker als Nazi's framen. Dat is veel makkelijker. Vervolgens verrast zijn dat de polarisatie zo groot is en jan en alleman bedreigt worden van links tot rechts. Dat komt mede door het gif vanuit de media en vanuit de politici. Maar als er dan een man met een fakkel bij Kaag voor de deur staat, als van der Plas geen openbare bijeenkomsten durft bij te wonen, als Derk Boswijk en Christianne van der Wal bezoek thuis krijgen oh dan zijn we verrast. Dan ziet niemand dat al die hondenfluitjes in de tweede kamer op de radio of televisie iets met de gekken in de samenleving (en dat zijn er een hoop) doen.
 

Abubakari

Well-known member
Laten we wel realistisch blijven. Alles leuk en aardig maar dat vrouwke een cabaretière noemen gaat wel een brug te ver.
Ze staat in het theater met een cabaretvoorstelling, of ze grappig is is vraag twee maar mensen die in het theater staan met een cabaretvoorstelling noemt men cabaretier, weinig discussie over mogelijk.
Niet meer of minder dan een willekeurige andere partij. Maar sinds ze het goed doen moeten ze plotseling in de extreemrechtse hoek geduwd worden. Op de inhoud kun je er genoeg tegen inbrengen, maar nee laten we hun en de kiezers lekker als Nazi's framen. Dat is veel makkelijker. Vervolgens verrast zijn dat de polarisatie zo groot is en jan en alleman bedreigt worden van links tot rechts. Dat komt mede door het gif vanuit de media en vanuit de politici. Maar als er dan een man met een fakkel bij Kaag voor de deur staat, als van der Plas geen openbare bijeenkomsten durft bij te wonen, als Derk Boswijk en Christianne van der Wal bezoek thuis krijgen oh dan zijn we verrast. Dan ziet niemand dat al die hondenfluitjes in de tweede kamer op de radio of televisie iets met de gekken in de samenleving (en dat zijn er een hoop) doen.
Ik heb de column van Marcel van Roosmalen niet gehoord, die van die vrouw wel, die zet ze niet weg als extreemrechts maar als dieronvriendelijk.

Verder snap ik wat je bedoelt, dat klopt inderdaad.
 

JFK

Well-known member
Ze staat in het theater met een cabaretvoorstelling, of ze grappig is is vraag twee maar mensen die in het theater staan met een cabaretvoorstelling noemt men cabaretier, weinig discussie over mogelijk.

Ik heb de column van Marcel van Roosmalen niet gehoord, die van die vrouw wel, die zet ze niet weg als extreemrechts maar als dieronvriendelijk.

Verder snap ik wat je bedoelt, dat klopt inderdaad.
Ik hoorde zojuist die column van Van Roosmalen.
Daar is echt niets schokkende aan.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoorde zojuist die column van Van Roosmalen.
Daar is echt niets schokkende aan.
Ook even geluisterd, Pascallo overdrijft qua wegzetten als nazi’s inderdaad enorm.

Maar heeft wel gelijk als ie zegt dat bepaalde politici bijdragen aan bedreigingen.
 

zwammy

Well-known member
Ze staat in het theater met een cabaretvoorstelling, of ze grappig is is vraag twee maar mensen die in het theater staan met een cabaretvoorstelling noemt men cabaretier, weinig discussie over mogelijk.

FVD is de partij met de meeste leden van alle politieke partijen. Wil nog niet zeggen dat je een politieke partij bent.

Bij NAC staan er een paar braskloten onder contract, het is niet dat je ze voetballers noemt.

Enz, enz.
 

erka

Well-known member
D66 is briljant om elke keer precies een onderwerp te kiezen om de boel af te leiden van kabinetperikelen wat werkelijk echt helemaal niemand op dit moment echt interesseert.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is maar een peiling, dat begrijp ik. Maar we zijn nu exact twee jaar (en een dag) na het 'functie elders' schandaal en desondanks lijkt Pieter Omtzigt nog steeds degene te zijn om wie het allemaal gaat draaien bij de komende tweede kamer verkiezingen. Wat ergens ook wel logisch is, denk ik. Hij is een man die zowel op links als op rechts sympathie krijgt en voor veel mensen een veilige stem zou zijn. Al is hier ook weleens de terechte vraag gesteld: Is het uitstekende kamerlid Omtzigt ook een bestuurder?

FsIMjfwWcAAN9Bo
 

erka

Well-known member
En hopelijk is er ook een Omtzigt 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 én 38 dan.
 

Pascallovic

Well-known member
En hopelijk is er ook een Omtzigt 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 én 38 dan.
Kan mij zo maar voorstellen dat 38 Pieters Omtzigt ook gaan botsen.😀
 

Jef400

Well-known member
Wilders moet er gewoon mee stoppen. Die is over zijn houdbaarheidsdatum heen. Islam bashen is geen thema meer.
 
Bovenaan