Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
We krijgen een staatssecretaris voor Mijnbouw... :) Joost en Satyr wonen binnenkort in de weer-actieve Mijnstreek... :p
 

SanMark.

Well-known member
I

Doordat de VVD naar het midden schuift kan het echt gebeuren dat BBB, PVV en JA21 tegen de 40 zetels gaan halen. Dan wordt formeren echt een groot probleem.
Vergeet je Forum nog.

Maar je hebt gelijk dat formeren elk verkiezing een groter probleem word als je van te voren al grote partijen gaat uitsluiten.
 

JMD

Well-known member
Vergeet je Forum nog.
Jij denkt dat die er nog zijn over 4 jaar??? Hoogstens 1 zetel.
Maar dan hebben we wel Omtzigt nog natuurlijk en de partij van Van Haga.

Nou ja, er komt een moment dat je gewoon niet meer om dit soort partijen heen kan, en de opkomst daarvan is echt gecreëerd doordat de VVD steeds meer naar het midden trok. Ben benieuwd wat de VVD gaat doen als de VVD plus die partijen samen rond de 70 zetels hebben. Krabbelen ze dan weer naar rechts en vormen ze (samen met bv SGP en CDA (kom maar op met die vergadering...)) een kneiterrechtse regering?
 

SanMark.

Well-known member
Tja, als je het niet kan betalen moet je niet op de VVD stemmen, laat staan in Amsterdam willen wonen.
Sssttt , want dan gaan ze allemaal de provincie in. ( al is voor een Amsterdammer alles buiten Amsterdam de provincie dus zo snel zitten ze nog niet in Drenthe.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Tja, als je het niet kan betalen moet je niet op de VVD stemmen, laat staan in Amsterdam willen wonen.

Probleem was dat meneer zich in de luren heeft laten leggen door met name de SP en PvdA. Ik eet er geen boterham minder door, maar het is wel wat zonde van het geld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sssttt , want dan gaan ze allemaal de provincie in. ( al is voor een Amsterdammer alles buiten Amsterdam de provincie dus zo snel zitten ze nog niet in Drenthe.

Drenthe is wel de laatste provincie van Nederland denk ik waar ik zou gaan wonen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan