Vergeet je Forum nog.I
Doordat de VVD naar het midden schuift kan het echt gebeuren dat BBB, PVV en JA21 tegen de 40 zetels gaan halen. Dan wordt formeren echt een groot probleem.
Jij denkt dat die er nog zijn over 4 jaar??? Hoogstens 1 zetel.Vergeet je Forum nog.
Het land moet echt tot aan de laatste steen worden afgebroken.
Tja, als je het niet kan betalen moet je niet op de VVD stemmen, laat staan in Amsterdam willen wonen.De horror. Die linkse klootviool heeft mij teveel geld gekost met het afkopen van de erfpacht. Hij is de reden dat ik geen VVD meer stem lokaal.
Sssttt , want dan gaan ze allemaal de provincie in. ( al is voor een Amsterdammer alles buiten Amsterdam de provincie dus zo snel zitten ze nog niet in Drenthe.Tja, als je het niet kan betalen moet je niet op de VVD stemmen, laat staan in Amsterdam willen wonen.
Ze mogen tot Amersfoort komen.Sssttt , want dan gaan ze allemaal de provincie in. ( al is voor een Amsterdammer alles buiten Amsterdam de provincie dus zo snel zitten ze nog niet in Drenthe.
Heeft ie al excuses gemaakt?
Jammer dat dit niet meer kan 😂
Tja, als je het niet kan betalen moet je niet op de VVD stemmen, laat staan in Amsterdam willen wonen.
Als je Amersfoort gezien hebt weet je niet hoe snel je weer terug moet komen naar waar je vandaan komt.Ze mogen tot Amersfoort komen.
Dat is toch al buitenland voor die lui.
Na Amersfoort gaat het licht uit en kunnen ze toch de weg niet meer vinden.Ze mogen tot Amersfoort komen.
Dat is toch al buitenland voor die lui.
Sssttt , want dan gaan ze allemaal de provincie in. ( al is voor een Amsterdammer alles buiten Amsterdam de provincie dus zo snel zitten ze nog niet in Drenthe.
Bij mij de eennalaatste... Flevoland is het ergst wat mij betreftDrenthe is wel de laatste provincie van Nederland denk ik waar ik zou gaan wonen.
Drenthe is wel de laatste provincie van Nederland denk ik waar ik zou gaan wonen.
Jullie vergeten Limburg.Bij mij de eennalaatste... Flevoland is het ergst wat mij betreft
Houd die gedachte zo lang mogelijk vast.Drenthe is wel de laatste provincie van Nederland denk ik waar ik zou gaan wonen.
Friet, pfff niet aan denken.Jullie vergeten Limburg.
Jullie vergeten Limburg.