Gespoten en Gesnoven?Keijzer heeft het over de G2 samenleving, benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Nee volgens mij dat getest niet meer goed genoeg is.Gespoten en Gesnoven?
Ik ook. Wat bereiken ze met de ontvoering van de minister-president? Ruilen met Taghi?Waarom zou de Mocro-mafia Rutte eigenlijks iets aan willen doen? Die willen toch hun gang blijven gaan en Rutte doet er geen klap aan. En die willen echt geen extra aandacht.
Nu ik er iets langer over nadenk, gek verhaal. Of is dit weer gespin van de VVD om dit juist vandaag naar buiten te brengen?
Benieuwd naar het echte verhaal.
Het is een complot!Ik ook. Wat bereiken ze met de ontvoering van de minister-president? Ruilen met Taghi?
Nee, die is idd wel opgepakt, heeft ook 1 nacht vastgezeten en zou idd ook een moord op Rutte aan het beramen zijn (geweest). Maar waarvoor Rutte nu beschermd wordt zijn dreigementen die al veel eerder en heftiger bekend waren.Het schijnt die oud PVV-er te zijn die zich tot de Islam heeft bekeerd.
En de volgende fuck up van Ferdje. Je zou bijna verlangen naar Congo 😂
wie dan?
En zo gaan we na 6 maanden toch verder met de huidige coalitie, VVD, CDA, D66 en CU... Alleen D66 lijkt nog 'ja' te moeten zeggen (of 'nee' kan ook natuurlijk...)
Het alternatief is nieuwe verkiezingen.
Precies... Dit is de meest logische combi.Wat je ook direct uit de verkiezingsuitslag kon opmaken.
Dan heeft Kaag toch verloren.