Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Vragenuurtje, benieuwd naar de vraag van Azarkan nav het terughalen van het is vrouwke, vond 'm de laatste tijd best goed bezig.
 

zwammy

Well-known member
En afgezet, was best interresant maar die kut die er steeds door heen kwekte was teveel van het goede.
 

Forza AZ

Well-known member
Vragenuurtje, benieuwd naar de vraag van Azarkan nav het terughalen van het is vrouwke, vond 'm de laatste tijd best goed bezig.
Met dit lekkere zomerweer ga je toch niet naar het vragenuurtjes kijken (met storm en regen doe ik het trouwens ook niet).
 

erka

Well-known member
Ik ben het met heel weinig van VVD en CDA nog eens, maar met dit wel. Waarom halen we in godsnaam SS-ers (oeps, IS-ers) terug?
 

JMD

Well-known member
Ik ben het met heel weinig van VVD en CDA nog eens, maar met dit wel. Waarom halen we in godsnaam SS-ers (oeps, IS-ers) terug?
Sterker nog, waarom gebeurt dit op het moment dat die beide partijen in het kabinet zitten (waarbij 1 van de 2 de grootste is van de kabinetspartijen)
 

SanMark.

Well-known member
En Grappenhaus vind het ook niet nodig om te vertellen wat dit geintje heeft gekost.

Wat ik wel gemist heb dat we alweer een nieuwe regering hebben.
 

JMD

Well-known member
Wat ik wel gemist heb dat we alweer een nieuwe regering hebben.
Voor een demissionair kabinet regeren ze idd behoorlijk missionair... Daar is vwb corona niks op aan te merken, daar moeten echt besluiten genomen worden, maar de rest horen ze te laten liggen tot een nieuw kabinet.
 

erka

Well-known member
Demissionair betekent niet dat je niks mag doen he. Bestaand beleid mag gewoon uitgevoerd worden. Zelfs nieuwe wetten mogen ingediend worden die niet controversieel zijn verklaard. Alleen aan de controversiële onderwerpen mogen ze niets doen.
 

JMD

Well-known member
Demissionair betekent niet dat je niks mag doen he. Bestaand beleid mag gewoon uitgevoerd worden. Zelfs nieuwe wetten mogen ingediend worden die niet controversieel zijn verklaard. Alleen aan de controversiële onderwerpen mogen ze niets doen.
Weet ik, maar van vorige demissionaire kabinetten (en die hadden we de afgelopen 20 jaar er best veel van) kan ik me niet herinneren dat die zoveel dingen nieuw aanpakten...
 
Bovenaan