zwammy
Well-known member
Het zal mij niet verbazen dat Rutte samen met D66, PVDA en Groenlinks in zee gaat.
Je weet dat je minimaal 76 zetels moet hebben he.
Het zal mij niet verbazen dat Rutte samen met D66, PVDA en Groenlinks in zee gaat.
Je weet dat je minimaal 76 zetels moet hebben he.Eerder met Wilders en Baudet denk ik.
Je weet dat je minimaal 76 zetels moet hebben he.
No way dat de VVD dat gaat doen. Die worden steeds linkser de laatste jaren.Eerder met Wilders en Baudet denk ik.
Haha, kon zomaar een politicus zijn die Wilders. Oh wacht...
Sinds wanneer doet FTM aan partijpolitiek?Toen de grote bom ontplofte bij FvD, was er al de voorspelling van diverse mensen dat de pijlen nu op Wilders worden gericht om die uit te schakelen voor de komende verkiezingen.
Het begint er steeds meer op te lijken.
De Mos in Den Haag die met veel bombarie werd gearresteerd en waarna je er zeer weinig over hoort, daarna FvD die zelf oerdom bezig zijn geweest maar waar iedereen ook maar zeer gretig op bleef trappen en dan nu is Wilders aan de beurt.
PVV heeft zijn zaken met steeds meer kundige mensen uitstekend op orde dus de bedreiging word te groot.
Dus er moeten zaken boven water komen zodat de PVV minder zetels gaat krijgen tijdens de verkiezingen.
Help mij even waar schreeuw ik moord en brand om Soros ?Dus moord en brand schreeuwen als Soros linkse clubs financiert, maar rechts heeft met Shillman zijn eigen geldschieter? Duidelijk.
FTM leeft van de subsidies.Haha, kon zomaar een politicus zijn die Wilders. Oh wacht...
Sinds wanneer doet FTM aan partijpolitiek?
Help mij even waar schreeuw ik moord en brand om Soros ?
Nee, FTM leeft van abonnees en donoren en is daarnaast journalistiek volstrekt onafhankelijk.FTM leeft van de subsidies.
worteltje rense_1 😷 op Twitter: "@DevliegerErik @FTM_nl https://t.co/Xh6tsA9i11" / TwitterNee, FTM leeft van abonnees en donoren en is daarnaast journalistiek volstrekt onafhankelijk.
Nee, FTM leeft van abonnees en donoren en is daarnaast journalistiek volstrekt onafhankelijk.
Dit zegt heel weinig. Als je even door zou lezen dan zijn de bedragen die door Muckraker worden overgemaakt van publieke donoren zijn die vanwege fiscale redenen aan een stichting met ANBI status doneren. De bedragen van het Stimuleringsfonds van de Journalistiek zijn specifiek bedoelt voor innovaties, niet voor inhoudelijke bijdrages.