Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of vakkie nog steeds zo achter die sleepwet staat. Er zou niet te veel fout mee gaan, voorlopig blijkt dat dus niet te kloppen.
 

JMD

Well-known member
Envelop met geld namen X nog bij JMD aangekomen?

Nope. Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij hem omdat ik vraagtekens zette bij die sleepwet en tevens omdat volgens hem een PSV-supporter Ajax automatisch moet haten, en dat doe ik niet.

Maar dat was idd wel lachwekkend: hij wilde geen geld overmaken vanwege privacy, maar vond die sleepwet geen enkel probleem.
 

Atreides

Well-known member
Nope. Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij hem omdat ik vraagtekens zette bij die sleepwet en tevens omdat volgens hem een PSV-supporter Ajax automatisch moet haten, en dat doe ik niet.

Het blijft wat dat betreft een raar figuur.

Maar dat was idd wel lachwekkend: hij wilde geen geld overmaken vanwege privacy, maar vond die sleepwet geen enkel probleem.

En dat voor iemand die op SQ zijn foto nog heeft geplaatst en later die van zijn zoon(tjes?).
 

Pascallovic

Well-known member
Hoeveel mensen zullen minder gaan vliegen door die 7,- vliegtax op vliegtickets? Wel weer een nieuwe inkomstenbron voor het kabinet. Jammer dat het qua milieu niks gaat opleveren.
 

JFK

Well-known member
Ik las vanochtend een interview van zo’n gele hesjesmevrouw. Zij vond Nederland een verkapte dictatuur.
Verderop in dat interview werd de naam Jan Dijkgraaf ook nog even genoemd.
Daarna zag ik Madeleine van Toorenburg weer eens aanschuiven bij WNL.

Nee, de dag begon niet goed voor me.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik las vanochtend een interview van zo’n gele hesjesmevrouw. Zij vond Nederland een verkapte dictatuur.

Daar krijg je toch ter plekke de hik van? Wat een ontiegelijk sneu kutvolk loopt er toch rond, totaal geen weet van wat er speelt in de wereld maar volop roeptoeteren. Vastbinden aan een anker en in de Schelde pleuren.
 

JFK

Well-known member
Daar krijg je toch ter plekke de hik van? Wat een ontiegelijk sneu kutvolk loopt er toch rond, totaal geen weet van wat er speelt in de wereld maar volop roeptoeteren. Vastbinden aan een anker en in de Schelde pleuren.

Het artikel stond n het AD.
Ga werken stoephoer of emigreer naar Wit-Rusland en laat ons met rust.
 
Bovenaan