https://www.ad.nl/politiek/scheefwoner-gaat-veel-meer-betalen-voor-zijn-huurwoning~a0cf807d/
Briljant plan. Als we de huren nu meteen naar 710 gooien zijn er plotseling wel huizen waarnaar je kunt doorstromen op de woningmarkt als scheefwoner.
Het gaat om het doel. Ik woon ook scheef, maar kan in de omgeving van Amsterdam niet doorstromen. Dan kun je mijn huur naar 710 gooien, maar dat maakt niet dat ik dan plotseling wel kan doorstromen. Kortom je bereikt niks, behalve dat je meer huur ontvangt.Maar als je ze lekker rond de 300 euro laat huren, dan weet je zeker dat het stel met 2,5 keer het norminkomen lekker blijft zitten. Ook 710 euro is gesubsidieerd wonen. Het is niet alsof je opeens op straat komt te staan. Je moet een stap richting marktconform betalen. Hangt overigens wel af waar je in Nederland woont natuurlijk.
Daarnaast moeten er inderdaad wel woningen bij komen op sommige plekken in Nederland.
Het gaat om het doel. Ik woon ook scheef, maar kan in de omgeving van Amsterdam niet doorstromen. Dan kun je mijn huur naar 710 gooien, maar dat maakt niet dat ik dan plotseling wel kan doorstromen. Kortom je bereikt niks, behalve dat je meer huur ontvangt.
Het gaat om het doel. Ik woon ook scheef, maar kan in de omgeving van Amsterdam niet doorstromen. Dan kun je mijn huur naar 710 gooien, maar dat maakt niet dat ik dan plotseling wel kan doorstromen. Kortom je bereikt niks, behalve dat je meer huur ontvangt.
Almere zit ook in de lift. 206 woningen onder de 200.000 euro op Funda.nl.
Almere zit ook in de lift. 206 woningen onder de 200.000 euro op Funda.nl.
Vind ik wel apart, voor dat bedrag vind je hier hooguit een tussenwoning waar je zelf nog een dak op moet zetten. Ik zal wel in het verkeerde deel van Limburg wonen. Of heb je het over appartementen?
Funda rekent alles wat kwalificeert als zelfstandige woonruimte als woning.
Kortom, zo lang er woningnood is is het ordinair geldklopperij.
Lekker wonen op een kamer van 32 vierkante meter voor 150.000. Jullie blijven mij maar subsidi?ren.
Of dit pareltje:
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-86250887-korte-geuzenstraat-700-708/
Lekker wonen op een kamer van 32 vierkante meter voor 150.000. Jullie blijven mij maar subsidi?ren.
De Nederlandse regering was op de
hoogte van de misdaden die de Syrische
rebellenbeweging Jabhat al-Shamiya
beging.Dat blijkt uit een mailwisseling
in de zomer van 2016 tussen Amnesty
en Buitenlandse Zaken,die is ingezien
door Nieuwsuur en Trouw.
Ondanks die kennis en de belofte geen
mensenrechtenschenders te steunen,
besloot de regering Jabhat al-Shamiya
in 2017 hulpgoederen te sturen.
Volgens Amnesty maakt die groep zich