Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Ik zat te denken, eigenlijk is het wel slim van Bosma en de PVV. Want ondanks dat hij het niet wordt levert deze verkiezing Wilders vermoedelijk weer winst op in de peilingen. Kan niet anders.

Oh ja, die gaan weer volop het slachtoffer spelen.
 

gevegt

Well-known member
Zodra bekend is dat Bosma uit de race ligt, zou het mij niets verbazen dat de hele PVV fractie naar huis gaat.
 

zwammy

Well-known member
Die gaan gewoon lekker op de bolle stemmen en Geertje gaat gewoon verder met de orde van de dag.
 

Keyser S?ze

New member
Ik zat te denken, eigenlijk is het wel slim van Bosma en de PVV. Want ondanks dat hij het niet wordt levert deze verkiezing Wilders vermoedelijk weer winst op in de peilingen. Kan niet anders.

Tuurlijk. "Wij hebben de beste kandidaat maar we worden uitgesloten."

Ligt zo voor de hand.
 

Pascallovic

Well-known member
Zodra bekend is dat Bosma uit de race ligt, zou het mij niets verbazen dat de hele PVV fractie naar huis gaat.

Denk dat de PVV dan in iedergeval nog blijft om te proberen Arib geen voorzitter te maken. Als de PVV weggaat, dan heeft ze die meerderheid praktisch te pakken.
 

Keyser S?ze

New member
Je maakt je als Kamer onsterfelijk belachelijk als je superwelterlichtgewicht Van Miltenburg inwisselt voor Arib die zo mogelijk nog sterker te licht is voor de functie.
 

erka

Well-known member
Haha, nu moeten ze NOG een keer. Met alle 4 behalve Vermij.

Wat een circus zeg. Ongelofelijk.
 

Keyser S?ze

New member
Heeft niets met haar Marokkaanse achtergrond te maken maar aan haar hele optreden, lichaamstaal, manier van spreken en uitstraling zie je dat ze te licht is voor die baan. Dat vinden overigens de meeste van haar collega's ook.
 

gevegt

Well-known member
Heeft niets met haar Marokkaanse achtergrond te maken maar aan haar hele optreden, lichaamstaal, manier van spreken en uitstraling zie je dat ze te licht is voor die baan. Dat vinden overigens de meeste van haar collega's ook.
Blijkbaar niet.
Ze heeft oa het Teeven debat heel goed heeft voorgezeten. Komt bij dat ze 1 van de meest ervaren Kamerleden is in het voorzitten van diverse vergaderingen.
 

gevegt

Well-known member
Weet iemand hoe de zetelverdeling zou zijn als er bij de vorige verkiezingen een drempel van 5% zou zijn geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan