Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Dat verdienen ze wel terug, dit wordt een verrijking van ons land. Daar dragen we graag aan bij
 

erka

Well-known member
Mansveld onder druk. Het is een heerlijke chaos alweer in het debat. Voorzitter heeft het ook weer niet in de hand.

En Mansveld is een stuntelaar natuurlijk.

edit: gottegot. Gaat ze het voorlezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mansveld valt toch niet meer te redden? Ik heb het niet op de voet gevolgd, maar als ik nu de laatste dagen het allemaal hoor, kijk en lees dan is ze wel een partijtje incapabel. Lijkt er te zitten omdat ze vrouw is. Wordt tijd dat de PvdA capabele vrouwen gaat zoeken voor functies of gewoon er een man neerzet. Altijd die excuus truusjes van de PvdA...
 

erka

Well-known member
Als er verder niks had gespeeld was ze vanavond gesneuveld.

Nu komt er bij
1) vd Steur en fotos Volkert vdG en vd Steur is van de VVD en die mag ook verder
2) Volgende maand komt Fyra-rapport uit. Bespreking daarvan is natuurlijk veel minder waardevol als Mansveld er niet meer bij is. Want dan moet Schulz en dat wil de VVD natuurlijk weer niet.

Moet wel zeggen dat Mansveld echt flut is. Ik had haar al lang weggestuurd als ik kamerlid was.
 

Shayman

New member
Mansveld is toch die dame met dat lesbo-kapsel en die blik in de ogen alsof ik gas geef met dat konijntje in de koplampen?
 

erka

Well-known member
PvdA. Mansveld zei eerst dat ze de stukken niet had, en nu zegt ze dat ze ze wel had en tegenhield. Tja....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan