Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
De PvdA is de partij die het meest democratisch is in Nederland. Weglopen zonder de motie afwachten is gewoon laf en dom.
 

gevegt

Well-known member
Het domste is wel dat hij nog een tijdje mag aanblijven. Als je weggaat ben je weg. De PvdA zit echt in een crises waar ze geen benul hebben van leiderschap.
 

de waan

Well-known member
Tot de jaren '50 stemde vrijwel iedereen in een lijn van Zeeuws Vlaanderen tot Twente KVP. Het stuk onder de rivieren hiervan stemt nu meer dan gemiddeld populistisch (PVV en SP).
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Populisme is in principe ook gewoon een neutrale term, misschien net als bij allochtoon een nieuwe term voor verzinnen. ;-)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Populisme is in principe ook gewoon een neutrale term, misschien net als bij allochtoon een nieuwe term voor verzinnen. ;-)

Allochtonen kun je ook splitsen in twee categorie?n. De huisallochtonen en de veldallochtonen. De eerste categorie heult met de autochtonen en de laatste categorie stemt op DENK.

Mergedenk534.jpg
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben niet zo van de Wilders beweging, maar van mij mogen mensen die stemmen op DENK gerust over de grens zetten. Een stem op DENK is wat mij betreft gewoon een stem tegen Nederland. Om het migratie neutraal te houden, mogen ze best daarvoor in de plaats best een gelijk aantal migranten binnen laten die wel huismensen willen worden.
 

erka

Well-known member
Ik ben niet zo van de Wilders beweging, maar van mij mogen mensen die stemmen op DENK gerust over de grens zetten. Een stem op DENK is wat mij betreft gewoon een stem tegen Nederland. Om het migratie neutraal te houden, mogen ze best daarvoor in de plaats best een gelijk aantal migranten binnen laten die wel huismensen willen worden.

Haha, dat meen je toch niet echt? Iedereen die stemt wat je niet aanstaat gooien we het land uit.
 

Susa

New member
Nee, maar ik zou er niet mee zitten dat mensen die kiezen voor segregatie zelf de grens overstappen.

Nou hier in Holland gaan ze fokken voor de grote leider.

Dat Amsterdam van je is binnenkort geannexeerd....:rumcolaa:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan