JMD
Well-known member
Dat er nog mensen in die charlatan trappen...Hij betaald zijn 65=65 door de AOW niet langer te indexeren en mee te groeien met de welvaart. http://nos.nl/artikel/2159389-aow-plan-50plus-gebaseerd-op-drijfzand.html
Dat er nog mensen in die charlatan trappen...Hij betaald zijn 65=65 door de AOW niet langer te indexeren en mee te groeien met de welvaart. http://nos.nl/artikel/2159389-aow-plan-50plus-gebaseerd-op-drijfzand.html
Hij betaald zijn 65=65 door de AOW niet te indexeren en mee te groeien met de welvaart. http://nos.nl/artikel/2159389-aow-plan-50plus-gebaseerd-op-drijfzand.html
Met een fatsoenlijke lijsttrekker kan het CDA zo weer naar de 40 zetels schieten. Maar ja, ze hebben Buma.
Het stijgt nu mee met de CAO volgens mij, is in elk geval nu geen sprake van dat het mee groeit met de welvaart. Echter schrijft 50+ in het eigen verkiezingsprogramma dat zij willen dat de AOW mee stijgt met de welvaart. Dan is het natuurlijk erg tegenstrijdig om dat punt uit je programma op te geven om een ander punt uit je programma (65=65) te betalen.Hoe zit het eigenlijk met de indexering de laatste tien jaar?
Ik begrijp de kromme redenatie wel, maar iedereen doet alsof de AOW nog steeds ge?ndexeerd wordt. Dat is blijkbaar dus niet waar.Het stijgt nu mee met de CAO volgens mij, is in elk geval nu geen sprake van dat het mee groeit met de welvaart. Echter schrijft 50+ in het eigen verkiezingsprogramma dat zij willen dat de AOW mee stijgt met de welvaart. Dan is het natuurlijk erg tegenstrijdig om dat punt uit je programma op te geven om een ander punt uit je programma (65=65) te betalen.
Vervolgens ook nog zelf toegeven dat ze nog niet hebben nagedacht wat nu beter is: 2 jaar eerder stoppen met werken tegen een lagere AOW of toch tot je 67e doorwerken om daarna een hogere AOW uit te keren.
Of de 'net een verkiezing te lang doorgaan' factor. Bij Balkenende ging het mis en Merkel gaat ook net te lang door. Zelfs als ze nog wint komende verkiezingen, is de glans er toch vanaf.Pemiersbonus.
Of de 'net een verkiezing te lang doorgaan' factor. Bij Balkenende ging het mis en Merkel gaat ook net te lang door. Zelfs als ze nog wint komende verkiezingen, is de glans er toch vanaf.
Ik sluit niet uit dat Rutte wint hoor. Maar normaal gesproken gaat ie niet in de buurt van de 41 zetels van de vorige verkiezingen komen. In hoeverre kun je spreken van 'winst' als je na 15 maart met 25 zetels de grootste zou zijn.
Excuus. Ik reageerde op noordooster.
Kom ik net terug van trainen moet ik Henk de Kamergotchi weer van intelligentie voorzien...
Het stijgt nu mee met de CAO volgens mij, is in elk geval nu geen sprake van dat het mee groeit met de welvaart. Echter schrijft 50+ in het eigen verkiezingsprogramma dat zij willen dat de AOW mee stijgt met de welvaart. Dan is het natuurlijk erg tegenstrijdig om dat punt uit je programma op te geven om een ander punt uit je programma (65=65) te betalen.
Vervolgens ook nog zelf toegeven dat ze nog niet hebben nagedacht wat nu beter is: 2 jaar eerder stoppen met werken tegen een lagere AOW of toch tot je 67e doorwerken om daarna een hogere AOW uit te keren.