Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Wel mooi om te zien dat Pechtold niet reageert op de vraag of het zo verstandig was om te protesteren met een kopstuk van Hamas samen maar wel krokodillentranen schreeuwt om een puberale misplaatste knip en plak tweet.
 

leo1949

Well-known member

NEE NIET DE SPELD

De VVD laat Leugenaar, rechtsverdraaier en bonnetjesbegraver Teeven door het VVD-clubhuis ECHT naar voren schuiven voor een baantje bij de Raad van State.
Dus de raad van state moet net als de NPO van binnenuit gesloopt worden want ze zullen wel iets verkeerds gedaan hebben.

De VVD, die gestaag partijleden aan het benoemen is op sleutelposities in de samenleving heeft een nieuwe baantje gevonden voor Fred Teeven,
de voormalig staatssecretaris die in maart 2015 moest aftreden vanwege de ‘bonnetjesaffaire’.

Het NRC meldt dat de ‘crimefighter’ die carri?re maakte als officier van justitie, Pim Fortuyn opvolgde als lijsttrekker van Leefbaar Nederland en uiteindelijk bij de VVD belandde, naar voren is geschoven om lid te worden van de Raad van State, het hoogste adviesorgaan van de regering op het gebied van wetgeving.

http://nos.nl/artikel/2157659-teeven-voorgedragen-bij-raad-van-state.html

C4ZAkVTWcAUFQlg.jpg
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Ik denk dat de geloofwaardigheid van de Raad van State voor mensen met minder dan 3x modaal zal verdwijnen.
Net zoals Shula Rijxman nu de NPO moet omvormen naar een VVD omroep.

In Turkije is net zoiets aan de gang, alleen gebeurd het hier met wat minder geweld.
 

leo1949

Well-known member
Ik hoop dat de PvdA dit gaat voorkomen want ze hoeven voor die 4 weken dit kabinet nog heeft de VVD niet meer te sparen
 

leo1949

Well-known member
Nee Satyr ze is nog maar net een tiener daarom snap ik niet dat Max dat ook niet doorziet.
Misschien moet ik dan toch maar PVV gaan stemmen om Rutte uit het torentje vandaan te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan