gevegt
Well-known member
Peilingen zeggen niets.Ik geloof dat GL op 12 zetels staat in de peilingen.
Peilingen zeggen niets.Ik geloof dat GL op 12 zetels staat in de peilingen.
Peilingen zeggen niets.
Maar de SP houdt de boot af als ik het goed hoorde van Roemer.
Zo is dat. Ik hoop oprecht dat we weer een regering met de PVV en VVD gaan krijgen.
De Spaanse partij PP die nu aan de macht is heeft een hele sterke liberale inslag.
Daarom is het ook niet vreemd dat ze deze rechtse trofee hebben binnengehaal.
Net als de vorige keer. Toen waren de peilingen ook al zo verdeeld en deed iedereen vooraf ook erg moeilijk.
Ik denk dat het dit keer echt een onmogelijke klus wordt om een coalitie te smeden. Een coalitie van 5 partijen.
Dat hebben we nu ook al, omdat de eerste kamer ineens vond dat ze ook aan partijpolitiek moeten doen.
Hup, CDA!
Is groen links nog steeds voor legaliseren?
Zwarte Piet.Legaliseren van wat?
Legaliseren van wat?
Is groen links nog steeds voor legaliseren?
GroenLinks wil teelt en handel van softdrugs legaliseren. Op die manier neemt de drugscriminaliteit af en neemt de controle op handel en kwaliteit van softdrugs toe. Nu wordt bezit en gebruik nog gedoogd, terwijl teelt en handel strafbaar zijn. Dat is een scheve situatie.
Verkopers van softdrugs moeten, als het aan GroenLinks ligt, een vergunning hebben en aan strenge kwaliteitseisen voldoen. De huidige drugsbestrijding kost veel tijd, geld en mankracht. De politie kan zich veel beter richten op de bestrijding van geweld, diefstal en vandalisme.