Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Ja Blok heeft wel succes met de afbraak van de sociale woningbouw.
Het schiet al lekker op met zijn parade paardje om weer 1, 7 miljard €uro bij de zwakkere van de maatschapij te halen.
 

zwammy

Well-known member
Haal maar wat geld op bij die mensen die heel de huurdersmarkt op de kop hebben gezet. Zoals een Erik Staal en zn vriendjes
 

leo1949

Well-known member
Haal maar wat geld op bij die mensen die heel de huurdersmarkt op de kop hebben gezet. Zoals een Erik Staal en zn vriendjes

Dat is al gebeurd daar is een extra huurverhoging voor geweest voor alle huurders om Blok, Staal en Maserati-man plus consorten te ontzien.
Ik ben door Staal en Blok en Maserati-man in 2 jaar tijd ongeveer VIJFTIG ?uro per maand meer kwijt.
Dat is toch ZESHONDERD ?uro per jaar
 

Ska P 187

Well-known member
Dat is al gebeurd daar is een extra huurverhoging voor geweest voor alle huurders om Blok, Staal en Maserati-man plus consorten te ontzien.
Ik ben door Staal en Blok en Maserati-man in 2 jaar tijd ongeveer VIJFTIG €uro per maand meer kwijt.
Dat is toch ZESHONDERD €uro per jaar

That's allot of lemonade.
 

zwammy

Well-known member
Hadde maar moeten kopen Leo. Gij zal toch ook niet stiekem al 50 jaar aan het scheefhuren zijn :cab:
 

SanMark.

Well-known member
Hadde maar moeten kopen Leo. Gij zal toch ook niet stiekem al 50 jaar aan het scheefhuren zijn :cab:

En dat in zo'n goedkope tijd dat de woningen bijna gratis verkocht werden.

Daar heeft Leo toch wat laten liggen hoor. Toen een woning kopen was nu niet meer werken en lekker VVD stemmen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij het een beetje goed had gedaan, dan had hij ook nog een Maserati voor de deur staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker de moeite waard. Neemt overigens niet weg dat ze op zich een punt hebben dat je niet blind op media moet varen. Ieder medium heeft uiteindelijk wel zijn of haar inslag hoe en welk nieuws zij brengen. Je kunt echter daarin ook doorslaan DENK ik.
 

Hankie

Well-known member
Zeker de moeite waard. Neemt overigens niet weg dat ze op zich een punt hebben dat je niet blind op media moet varen. Ieder medium heeft uiteindelijk wel zijn of haar inslag hoe en welk nieuws zij brengen. Je kunt echter daarin ook doorslaan DENK ik.

In hun ontkenning van de genocide komt dit ook in een ander daglicht te staan.
 

zwammy

Well-known member
De slachtofferrol aannemend en mauwen over verongelijktheid en discriminatie., geloof het gelijk. Gisteren blanke vla gekocht om nog maar eens te voelen hoe schuldig ik ben.
 

JMD

Well-known member
Het is juist voor een vrolijke dag!

Ik lig hier vooral in een lachstuip inderdaad. Simons die de media aanklaagt... Jarenlang werkte ze er, en deed ze van alles, en nu is de media ineens niet goed meer. Tegenwoordig is het door het internet juist heel erg mogelijk om 'buiten de normale media om' informatie te vergaren.
Verder een ontzettend lachwekkend stukje met vooral heel veel moeilijke woorden die indruk moeten maken, maar heeft precies het tegenovergestelde effect.

Helaas staan ze naw nog 9 maanden volop in de publiciteit, maar daarna zal het stil worden (hoop ik). En dan zullen ze wel weer zeggen dat dat racisme is en aan de media ligt.

Ben benieuwd wat ze over vriendje Ozturk te vertellen hebben, of ligt dat ook aan de media?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan