de waan
Well-known member
Deze keer is het nog gratis.
De samenvatting:
De samenvatting:
Flip van Dyke is een geflipte wegkijker.
Flip van Dyke is een geflipte wegkijker.
Dat valt nogal mee dus. Of tegen voor wat betreft Reza's werkgelegenheid.
http://www.flipvandyke.nl/2016/04/s...ielzoekers-tm-maart-komt-niet-door-de-winter/
Er zijn genoeg andere mensen die in de uitkeringen zitten/komen. Alles op het gebied van de uitkeringen van de rijksoverheid wordt gedecentraliseerd naar de gemeenten. We zien ook heel veel mensen vanuit de WW in de bijstand komen. Er is echt genoeg werk.
Er zijn genoeg andere mensen die in de uitkeringen zitten/komen. Alles op het gebied van de uitkeringen van de rijksoverheid wordt gedecentraliseerd naar de gemeenten. We zien ook heel veel mensen vanuit de WW in de bijstand komen. Er is echt genoeg werk.
Dat is nog simpel op te lossen door te eisen van de banken dat ze iedereen een vernieuwde hypotheek moeten aanbieden met de hypotheek rente van nu . Dan ben je in 1 klap van de hypotheek aftrek af. Moet er wel een soort van garantie komen dat die rente niet meer richting de 4% of hoger gaat.Lijkt me dat je met het afschaffen van de hypotheekrente een flink aantal mensen in de problemen brengt die hun huis gedwongen zullen moeten verkopen. Lijkt me niet bepaald gezond voor de huizenmarkt.
Verder vraag ik me af wat je bereikt met het op straat zetten van tig duizend ambtenaren. Die hebben morgen een uitkering of mis ik iets en zijn die mensen morgen gewoon weer aan de slag?
Dat is nog simpel op te lossen door te eisen van de banken dat ze iedereen een vernieuwde hypotheek moeten aanbieden met de hypotheek rente van nu . Dan ben je in 1 klap van de hypotheek aftrek af. Moet er wel een soort van garantie komen dat die rente niet meer richting de 4% of hoger gaat.
Vertel.De apothekers blijken toch geen apothekers te zijn :cab:
Ondanks dat er nog twee niet meer terugkomen, heb je natuurlijk gelijk.Zijn nog genoeg VVD-ers over.