zwammy
Well-known member
Plop!
449.517
Plop!
Ukraine moet een soort Zwitserland worden?
Het lijkt mij in de huidige situatie onverstandig om welke toenadering dan ook naar Oekra?ne te zoeken. Poetin zal dat nooit accepteren en dan haal je alleen maareen partij ellende naar binnen.
Oekra?ne is gebaat bij neutraliteit.
Toen was het al een zooitje. De regering was toen gevlucht. Dat is echt niet de schuld van het toespraakje van Van Baalen en Verhofstadt.
Voor dat onbelangrijke speechje, waren er al doden gevallen, rolden Russische tanks in de straten van Oost Oekra?ne.
Dus nee, zo ver ga ik niet.
Neuh. Maar wel neutraal tussen het vrije westen en de CCCP.
:duim:449.517
Utopia.
Precies. Uiteindelijk sluit ieder land zich aan bij het Westen of de CCCP.
Wat ik eigenlijk heel droevig vind.
Wat ik eigenlijk heel droevig vind.
Klopt, mooie docu;s maakt die man trouwens.Dat is ook zeker waar. Mooi voorbeeld was Moldavi? in de serie Grensland.
Het is wel lekker duidelijk. Terug naar de koude oorlog. Gewoon twee duidelijke kampen, nu het Midden Oosten en Afrika nog.
Op die laatste gebieden kunnen we dan atoombommen testen, dat scheelt weer een hoop onrust.
Dan wel het type zonder radio actieve shit anders hebben we niets aan die extra te verkrijgen lebensraum.
Is die al eens uitgetest?En wel voorzichtig zijn met de grondstoffen die daar zijn. Een neutronenbom zou dat goed kunnen.
Is die al eens uitgetest?