Ik denk eerder dat ze hun gezin achterlaten om geld te verdienen.Wat het vaste land van Europa haalt? Dus daar zitten een hoop dezelfde figuren tussen die hun gezin de dood in jagen?
Ik denk eerder dat ze hun gezin achterlaten om geld te verdienen.Wat het vaste land van Europa haalt? Dus daar zitten een hoop dezelfde figuren tussen die hun gezin de dood in jagen?
Ik denk eerder dat ze hun gezin achterlaten om geld te verdienen.
Eenvoudige route voor de IS-vijand om diep te infiltreren in Europa. Of ben ik nu te achterdochtig?
Eenvoudige route voor de IS-vijand om diep te infiltreren in Europa. Of ben ik nu te achterdochtig?
Die zullen er vast ook tussen zitten. Zullen ook vooral hier zijn om te ronselen of rotzooi te maken.
Die vader van dat gezin waarvan de moeder en dochter toch mogen blijven is ook een van oorlogsmisdaden verdacht persoon dus .
Dat heb je wel eens als je in het leger zit.
Ik kan me zo voorstellen dat men er niet heel coulant is/was met deserteurs.
Als men hier een poll zou maken wie er een vluchteling in huis zou nemen denk ik dat iedereen ja invult (nee staat zo lullig) maar als er eentje voor de deur staat zijn ze niet thuis.
Op zeker.
Als men hier een poll zou maken wie er een vluchteling in huis zou nemen denk ik dat iedereen ja invult (nee staat zo lullig) maar als er eentje voor de deur staat zijn ze niet thuis.
Op zeker.
Op zeker.
Op zeker.
Ik neem geen vluchteling in huis.