gevegt
Well-known member
Verkeerd management, geen verstand van zaken, maar vooral intern oorlogje spelen.Te veel of te weinig management?
Verkeerd management, geen verstand van zaken, maar vooral intern oorlogje spelen.Te veel of te weinig management?
En hier voordat je me weer Geert of Adolf wil noemen, feitjes.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4500/Poli...jongere-kans-geven-in-Afrika-te-blijven.dhtml
Verkeerd management, geen verstand van zaken, maar vooral intern oorlogje spelen.
2% van het BNP moet naar defensie volgens NAVO afspraken. Gelukkig sturen we 500.000 miljoen naar Afrika om de mensen daar te houden.
Heeft het volgens jou te maken met het geld dat naar ontwikkelingshulp gaat?
Heeft het volgens jou te maken met het geld dat naar ontwikkelingshulp gaat?
Ik zie hier niets vreemds staan. Lees ook even de reactie van JPHM en denk je dat hier een punt van waarheid in zit?
Ontwikkelingshulp is okay, de manier waarop dit uitgevoerd wordt is waarschijnlijk voor verbetering vatbaar, maar als het goed gebeurt worden we er zelf uiteindelijk ook beter van.
Dat is wel erg veel... 500.000 miljoen, dat is 500 miljard, dat is meer dan de begroting van de BV Nederland volgens mij.
Hoe belangrijk ontwikkelingshulp ook is, het lijkt me dat je eerst zaken in eigen land op orde moet hebben.
Grotendeels mee eens hoor, maar die problemen bij defensie komen door bezuinigingen.Wanneer je ontwikkelingshulp goed cq slim inzet zullen beide landen er beter op worden.
Verder dacht ik dat Nederland zijn zaken aardig op orde had niet? Kan altijd beter, maar ik ben bang dat dit weinig met geld anzich te maken heeft, maar meer met de manier waarop het gebruikt wordt.
Grotendeels mee eens hoor, maar die problemen bij defensie komen door bezuinigingen.
Wie bepaalt er waarop er bezuinigt wordt bij defensie?
Minutie is echt niet zo duur (volgens mij) zeker niet als je een beetje slim inkoopt.