Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Yeuh, Laura Hansen is veilig teruggekeerd. Benieuwd waar ze zich opblaast. Of ben ik nu te negatief?

Nee, men heeft sowieso al vraagtekens bij haar geplaatst. Kennelijk heeft ze e.e.a. voldoende kunnen ophelderen om terug te mogen keren. Dat terugkeerders een risico vormen lijkt mij duidelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Als jij je twee keer laat bezwangeren door iemand die in staat is tot IS-sympathie?n dan zal je zelf ook niet volledig sporen.
 

zwammy

Well-known member
Vooral vreemd dat zij zegt op vakantie te gaan en en daarna ontvoerd te zijn terwijl de buren zeggen dat ze heel het huis leeggehaald hebben voordat ze gingen. Maar goed, ik heb maar vertrouwen in de veiligheidsdiensten dan maar.
 

U.G.

Well-known member
Fuck list ?

Mijn beste was een geblondeerde Turkse die danseres was in de IT.

Een ?chte Turkse danseres in de IT ?? Dan kwam ze waarschijnlijk niet uit de randstad waardoor ze in A'dam los kon gaan, of had ze simpelweg geen mannelijke familieleden...vooral nog in die tijd.

Buiten Mocros heb ik een tijd met een koerdische gehad, alle bochten waarin je je moet wringen om ongezien af te spreken. Supermooie meid, maar uiteindelijk is geen enkele kut een nekschot van een wanhopige familielid waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan